Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Helaas. Geen visboer vandaag….. dan maar vissticks bakken.
Ze hebben bij AH kibbeling en lekkerbekjes in de bonus en die smaakt ook prima maar ja dan moet je wel AH in de buurt hebben.

Ze hebben bij AH kibbeling en lekkerbekjes in de bonus en die smaakt ook prima maar ja dan moet je wel AH in de buurt hebben.
kun je hier ook bij de Plus halen hoor. En nee. Appie is hier in huis, maar niet in t dorp.

kun je hier ook bij de Plus halen hoor. En nee. Appie is hier in huis, maar niet in t dorp.
Haha, ja dat is jammer want je kreeg wel bonuskorting. Maar vissticks zijn ook lekker dus geniet ervan.

Avond allemaal.

Weer goud!!! Fantastisch gedaan Antoinette!!
Goeienavond samen.

Avond Henny maar ja goud is netjes maar ik had van de andere 2 dames wel meer verwacht. Maar goed je kan niet altijd op het podium staan moet je maar denken ;))

Avond Henny maar ja goud is netjes maar ik had van de andere 2 dames wel meer verwacht. Maar goed je kan niet altijd op het podium staan moet je maar denken ;))
Netjes????? Geweldig!!!!

Avond !

Moi.

Tot morgen allemaal en we grossieren momenteel flink in de valpartijen op het OS.

Hopla. Weer goud voor de shorttrackers. Machtsvertoon.

Goedemorgen allemaal.

Goedemorgen allemaal,

De laaste x vanuit een wit Oostenrijk helaas gaan we dalijk weer richting huis.
Screenshot_20260221_055012_Gallery.jpg

Moge en rij voorzichtig Michael.

Maar die snapt alleen een PSV fan.
Dat zijn er niet zoveel dus :DD ;))

Moge Albert en ik haal de voet van het gas af want het eten is in huis en de bakken ververst dus ik kan rustig aan doen.

Dat zijn er niet zoveel dus :DD ;))

Moge Albert en ik haal de voet van het gas af want het eten is in huis en de bakken ververst dus ik kan rustig aan doen.
Je doet Altijd rustig aan volgens mij. :sorry: Ik zet de voet op t pedaal en de cruise control erop voor een rit noord. Maar eerst stofzuigen en dweilen.

Je doet Altijd rustig aan volgens mij. :sorry: Ik zet de voet op t pedaal en de cruise control erop voor een rit noord. Maar eerst stofzuigen en dweilen.
Ja je druk maken moet je niet willen Albert want dat heeft geen zin en het komt zoals het komt. De zon schijnt al voor jullie dus doe voorzichtig op de weg.

Middag allemaal.

Middag.

Middag Thea en is de zon bij jou toevallig want ik zie hem niet meer.

Weer thuis uit het Noorden. Miezerregen hierzo.

Matje Bergsma heeft het geflikt zeg. Prachtig op die manier.

Hier nog droog Albert en knap werk van Jorrit inderdaad.
Je hebt het weleens gehad over commentatoren bij de MotoGP die teveel kletsten of enthousiast waren maar ja deze twee konden er ook wat van he :DD :DD

Hoppa weer goud en ik zeg avond allemaal.

Eindelijk thuis van vakantie het was een barre tocht deze x.
Alles in het aquarium lijkt het goed te doen de planten zelfs te goed😅
20260221_195722.jpg

hop hop. Gas erop(ski)
🙂 Maar die snapt alleen een PSV fan.
Hop hop gas erop ging deze x niet het was enorm druk en bijna 1000km regen en sneeuw gehad.
Maar nog net op tijd om het laatste stuk van PSV te kijken.

Weer thuis van t verjaardagsgebeuren. En nu horizontaal.

Moge allemaal.

Mogge, en weer een regendag vandaag. Nou ja, die bekijken we wel van de droge zijde van het raam. Niks op de planning vandaag waarvoor we eruit zouden moeten.

Moge Albert maar ja dit is beter dan die vieze sneeuw en kou hoor van een week geleden. Als ik eruit moet neem ik wel een plu mee en de komende 2 weken komt het ook niet meer onder de 10 graden en woensdag zelfs 16 graden of hoger.
Tijd om de korte broek klaar te leggen en deze tot oktober niet aan te raken :DD :DD

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan