Avond allemaal.
met welke saus en een bladje salade ??Avond Lex en Stefan en het is tijd voor mn broodjes knakworst.
Mayo en curry natuurlijk en soms mosterdsaus. Groenvoer is voor mensen met een slechte smaakmet welke saus en een bladje salade ??

laat het jou smakenMayo en curry natuurlijk en soms mosterdsaus. Groenvoer is voor mensen met een slechte smaak![]()
![]()
Komt vast goed. Ik had vorige week van AH eigen merk maar dat was niet lekker dus nu maar weer de echte van UNOX.laat het jou smaken
Ja zeker weten en gelukkig zit er nog voor morgen in het blikje.Ennnnn smaakte het, 😛
Dus voor hetzelfde geld heb je 1 vis 15 maal gevangen ???Avond, 15 vissen uit het kanaal gehengeld en gelijk weer terug gezet. Ben niet zo van bewaren in een leefnet.
Nu bakkie fhee.

John , zoeken jullie nog een moderator ??Morgen allemaal. Ben alvast aan het trainen voor de 4-daagse niks doen.![]()
Nou niet echt maar ja als je op Andre doelt dan kan ik je zeggen dat die door zn verleden ook goed is in delegeren en dat is ook een vereisteJohn , zoeken jullie nog een moderator ??

Stefan, ik mag al wat aanmodderen.John , zoeken jullie nog een moderator ??

Ik heb een prof-licentie. 😛Nou niet echt maar ja als je op Andre doelt dan kan ik je zeggen dat die door zn verleden ook goed is in delegeren en dat is ook een vereiste![]()
![]()

Bijten ze wel met dit weer. Mijn ervaring was met zonnig warm weer had je een slechte vangstLekker genieten zo onder de paraplu
Bekijk bijlage 389862
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.