Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Hier net de eerste uitzending van de Chelsea flower show gekeken. Ben altijd beetje jaloers op al die mooie tuinen en planten :DD

Goeiemorgen. Gisteren de tweemeterbak ververst en daarna nog alle 3 de hondjes geknipt. Vandaag de meterbak en de 80cm maar verversen. Zo blijven we lekker bezig.

Goedemorgen.
Goed bezig Henny :thumbs:

Smiddags. Volgens mij hebben we wel even genoeg regen gehad in de tuinen en op de akkers. 11mm in de regenmeter sinds gister.

Middag Albert. Regen viel hier tegen. Buien lossen op voordat ze hier zijn. Nu wel regen.

Middag Albert. Regen viel hier tegen. Buien lossen op voordat ze hier zijn. Nu wel regen.
Moi Thea. Nog ff een poosje werken hier tot half 3 en dan mag ik noar huus. Niet op fietse. En zeker niet deur t Drentse laand…

Morge.

Middag, ff met de andere hobby bezig geweest. Bijna af, nog een laag vernis eind vd week en dan kan ie bij de verzameling.

Middag. Lekker bezig Albert!!

Middag Hans. :koffie: Hier en in de tussentijd de machine reinigen. En als het nog ff kan zo een wandeling doen. T is nu nog droog hier.

Moet zo naar de kapper, begint dus net te plenzen! 😡

Mogguh allemaal,

Gister weer een lekkere stap kunnen maken in mijn achtertuin. Nieuwe border beplant met planten uit de voortuin.

20260519_155011.jpg

Nog niet klaar, maar stapje voor stapje......

Moj'n leu

Middag.

Middag. Lunchtime. kip a soupje en 3 boterhammen. En dan kan ik het wel uithouden tot 3u koffietijd

Goedemiddag allemaal!

Goedenmiddag

Middag, bijna avond. Lekker gegeten, nu rustig uitbuiken. Morgen half dagje werken en dan weekend.

Goedenavond.

Derde keer in 2 weken dat ik de jas in de was moet doen omdat er een roek "op mijn kop" gescheten heeft. Nou ja gelukkig nog niet letterlijk op mijn kop, bij mij nog niet tenminste. Vorige week ook al een hond moeten wassen omdat die een voltreffer kreeg.
Dat gepoep en het constante geschreeuw van die grote kolonie begint me onderhand flink de keel uit te hangen.

Dit jaar weet ik niet maar vorig jaar zo'n 200 nesten. Dus zo'n 400 volwassen vogels en daar komen dan de jongen in de loop van het jaar ook nog bij.

Het is wel heel indrukwekkend en mooi als ze zich voordat het donker invalt verzamelen. Mensen die het voor het eerst zien hoor ik wel eens de vergelijking maken met de film Birds.

Schijtvogels….. avond

Schijtvogels….. avond
Ja behoorlijk, op sommige plekken zijn de stoepen "wit".

Goedemorgen, zo maar eens de fiets bij de hand nemen en een stukje richting werk fietsen.

Moj'n leu

Goede bijna middag!

Mogguh. Nog 42 minuten op t werk voor mn weekend start.

Zzzzzzzz. Goedenavond.

Goeiemorgen dames en heren

Mogge, al een tijdje wakker inmiddels. Heerlijk weertje om zo met aquariumwater te gaan spelen. Beetje onderhoud aan de bakken doen en verversen.
En de rest vd dag maar genieten van het weer.

Dit is zo’n dag van dwalende gedachten, vandaag zou onze moeder jarig zijn geweest. Is alweer 2 jaar alleen in onze gedachtes aanwezig. Morgenavond gaan we haar leven maar ‘vieren’ met broer en zussen en aanhang. Lekker uit eten samen.

Goedemorgen.
Mooie moment om met de familie samen te komen @Fozzy

mogge, beide aquaria ververst. Tussendoor een fietstocht gedaan van bijna een uur. En zo een paar porties kibbeling halen.

Lekker met n kop thee onder het zonnescherm buiten.
IMG_0391.jpeg

Hier een hele drukke week gehad op het werk en prive, nu lekker 3 dagen weekend andere dingen doen dan werk...........

goeienavond samen. Drukke dag gehad. Neefje met vrouw uit Dallas op de koffie gehad, lekker bijgekletst. Daarna het huis gepoetst en de B&B boven in orde gemaakt want onze vrienden komen vanavond weer en blijven heel de pinksteren. Gezellig!

Avond!

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan