Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Avond. Vakantie modes aan, maar wel in de lange broek vandaag.
IMG_0435.png

Mogge deze grijs startende zondag.

ik vraag me wel eens af..
Leeft’ het AF nog wel, of bloedt het langzaam aan dood? Zal heus niet alleen met de vakantietijd te maken hebben. Waar is iedereen gebleven die elke dag wel ff kwam buurten of kletsen in het GDT. Of is dit een trend en op meerdere fora het geval?

Waar is iedereen gebleven

ik ben nog maar een jaartje actief op dit forum. Volgens mij heb ik niet eerder op t gdt iets gepost, maar ik merk wel dat ik in de wat koudere helft van het jaar actiever online op fora ben. Dus bij mij ligt t daar zeker aan.

Leeft’ het AF nog wel, of bloedt het langzaam aan dood? Zal heus niet alleen met de vakantietijd te maken hebben. Waar is iedereen gebleven die elke dag wel ff kwam buurten of kletsen in het GDT. Of is dit een trend en op meerdere fora het geval?
Ik denk ook dat mensen minder behoefte hebben aan ervaringen (delen) en alle info "gewoon" via chatgpt opzoeken bijvoorbeeld.

Dat zal zeker gebeuren. Ik haal zelf ook info op via ai. Maar daar kan je lang niet altijd van op aan. Toen ik de vraag stelde over rgb licht en baardalg. Kreeg ik echt totaal verschillende en vooral tegenstrijdige antwoorden van de verschillende ai sites. Dus kan je veel beter je vraag stellen op een forum als deze.

Toevallig nog over gehad in dat andere topic. Het valt mij ook op. 🙂 Denk dat je gelijk hebt dat het niet alleen de vakantietijd is. Het echte "forumtijdperk" (van fora in het algemeen) ligt al even achter ons. En ik denk dat het zal blijven afnemen. Omdat er simpelweg te weinig aanwas van actieve leden is.

Je ziet bij het andere aquariumforum (aquafora.nl) al hoe dat er dan uit gaat zien... Misschien kunnen we er bij de politiek voor pleiten om alle sociale media te verbieden. 😛Dat zou ons redden. 🙈

Avond. Nog ff voetjebal kijken en dan op t nest. Morgen paar km’s verslinden richting de Ardennen

Welterusten allemaal, met een nachttemperatuur van 11 graden morgen een frisse start voor een wandeling

Middag uit een lekker zonnig Heyd.
Lekker lange wandeling gemaakt bij Wéris en omgeving langs de Dolmen en Megalieten.
IMG_0973.jpeg

Goedemorgen, grijze en frisse start van de dag hier in de Ardennen op 450mtr hoogte. Al lijkt de zon wel zn best te doen om door de wolken te prikken.

Morgen, hopelijk wordt wat beter weer dan gister....een beetje zonnetje mag wel. 😎

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan