Fozzy
Well-known member
Avond. Vakantie modes aan, maar wel in de lange broek vandaag.
Waar is iedereen gebleven
Ik denk ook dat mensen minder behoefte hebben aan ervaringen (delen) en alle info "gewoon" via chatgpt opzoeken bijvoorbeeld.Mogge deze grijs startende zondag.
ik vraag me wel eens af..
Leeft’ het AF nog wel, of bloedt het langzaam aan dood? Zal heus niet alleen met de vakantietijd te maken hebben. Waar is iedereen gebleven die elke dag wel ff kwam buurten of kletsen in het GDT. Of is dit een trend en op meerdere fora het geval?
Toevallig nog over gehad in dat andere topic. Het valt mij ook op. 🙂 Denk dat je gelijk hebt dat het niet alleen de vakantietijd is. Het echte "forumtijdperk" (van fora in het algemeen) ligt al even achter ons. En ik denk dat het zal blijven afnemen. Omdat er simpelweg te weinig aanwas van actieve leden is.Mogge deze grijs startende zondag.
ik vraag me wel eens af..
Leeft’ het AF nog wel, of bloedt het langzaam aan dood? Zal heus niet alleen met de vakantietijd te maken hebben. Waar is iedereen gebleven die elke dag wel ff kwam buurten of kletsen in het GDT. Of is dit een trend en op meerdere fora het geval?
Veel plezier en goede reis!Avond. Nog ff voetjebal kijken en dan op t nest. Morgen paar km’s verslinden richting de Ardennen
Wat een mooi uitzicht!!! Geniet ervan!
Komt goed. Helaas mag de hottub/jacuzzi niet aan ivm de droogte. Dan maar in het bad gaan liggen als we een wandeling gehad hebben morgen. Nu lekker lui op de bank bijkomen van dik 4u autorijden.Wat een mooi uitzicht!!! Geniet ervan!
Hoe was de wandeling?Welterusten allemaal, met een nachttemperatuur van 11 graden morgen een frisse start voor een wandeling
Ze lopen nog.....Hoe was de wandeling?

Ha ha, echt geen 4-daagse voor mij maar wel een 1-jaarlijkse wandeling naar de tandarts, wederom geen gaatjes op het parcours.Hoe was de wandeling?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.