Fozzy
Well-known member
T is niet fijn meer…

Bijna… buiten 32, binnen 25,7 ofzo… maar als je ff naar buiten gaat en weer in huis is het heerlijk koel.Moi Albert, nog niet gesmolten met dit weer?![]()

Opgebakken nieuwe oogst jappel met wortels… goed voor de ogen toch? Wel een gehaktbal dr bij.Wat naar nou, eet smakelijk alvast![]()
Mooie stad, Maastricht. Veel plezier daar😄Goedemorgen, wij zitten weer eens in Maastricht voor een paar dagen😀

Dans al n paar dagen maar misschien de foute dansmoves? GoedemiddaaaaaagGoedemiddag
Mijn regendansjes hebben nog niet veel geholpen, maar ik dans ondertussen vrolijk door. Wie weet gaat het toch nog ergens regenen![]()
Middag Albert, hoe was de fietstrip? Misschien moet ik mn magic move dansgids er ff op naslaan. Misschien heb je gelijk en doe ik per ongeluk de verkeerde dansmoves😇Dans al n paar dagen maar misschien de foute dansmoves? Goedemiddaaaaaag
Fietstocht was prima. Lekker windje dr bij. Beetje door bos en over de Twentse heuvels. Misschien morgen rondje door Fryslân.Middag Albert, hoe was de fietstrip? Misschien moet ik mn magic move dansgids er ff op naslaan. Misschien heb je gelijk en doe ik per ongeluk de verkeerde dansmoves😇
Goedemorgen😊
Mooie stad, Maastricht. Veel plezier daar😄
Gaat wel lukken, zelfde hotel😀Goedemorgen😊
Mooie stad, Maastricht. Veel plezier daar😄

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.