Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Middag allemaal,

Dalijk nog ff richting Nettet lekker een schnitzel eten om de vakantie af te sluiten.
Vanaf Morgen weer volle bak aan de gang tot de kerst.

Tja Twente is tot nu toe ook niet wat het was vorig jaar. Eerste pot ook verloren.
Volgende week krijg PSV het zwaar met Grunn. Waarom zwaar denk je dan, nou omdat PSV bij 5 de tel kwijtraakt :DD :DD

Ik kijk amper nog voetbal want overal en telkens wordt het verziekt. Gister weer bij Grunn en het gaat maar door. Daarbij is het nivo in de competitie ook niet bijster dus ja dan ga ik liever wat anders kijken.

Avond, de trommel weer gevuld, de vakantie is voorbij. Morgen weer aan t werk. En maar eens zien wanneer ik maar weer eens een stedentripje of zoiets plan want kerst is nog far away…

Voetbal 🤮. Heb ik nooit leuk gevonden. Ook de hele sfeer eromheen is om te kotsen. Waarom Oscar bij voetbal gaat en nijd en moedigen we bij het schaatsen zelfs een Duitse aan (“Niemand kan wat Niemann kan” las ik jaren geleden op een spandoek)?

Voetbal 🤮. Heb ik nooit leuk gevonden. Ook de hele sfeer eromheen is om te kotsen. Waarom Oscar bij voetbal gaat en nijd en moedigen we bij het schaatsen zelfs een Duitse aan (“Niemand kan wat Niemann kan” las ik jaren geleden op een spandoek)?
Stomme woordcorrectie en sinds ik een veiligheidsscherm op mijn telefoon 📱 heb reageert die niet zo adequaat meer. “Oscar” heb ik helemaal niet getypt, zal wel per ongeluk met de spatieknop gebeurd zijn. Gaat moet haat zijn.

Stomme woordcorrectie en sinds ik een veiligheidsscherm op mijn telefoon 📱 heb reageert die niet zo adequaat meer. “Oscar” heb ik helemaal niet getypt, zal wel per ongeluk met de spatieknop gebeurd zijn. Gaat moet haat zijn.
Jouw auto correct (mooi Nederlands woord heb jij er voor gebruikt!) houdt het in elk geval netjes 🙂

Middag. Eerste werkdag na de vakantie zit er al bijna weer op. Mailbox weer op orde en paar klanten blij gemaakt en vooral gezorgd dat mijn collega’s weer wat te doen hebben.

Nog kleine 2u en dan zit ik alweer op fiets.

Goedeavond was een productieve dag op het werk . Mijn baas mag trots zijn op zo'n werknemer ......

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan