Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Goedemorgen, vandaag even een waterwisseltje en wat onderhoud vd bak.

Moj’n, ook hier de ww

Goedemorgen,

Vandaag het laatste uitje van de vakantie.
Ff 200 km gereden voor een dagje dierentuin in munster (Duitsland)

Zo, waterwissel klaar. Even de grens over om €0,36 per liter te besparen op de tank benzine.
Rest vd dag maar eens zien of ik nog een klus krijg vd vrouw als ze straks terug is van het werk 😉

Moj’n, ook hier de ww
Bijna klaar en op de juiste temperatuur gevuld
1000031031.jpg

Moi, geluk dat je deur naar binnen opendraaide dan, anders kon die er niet in.
Moi Albert, ja zeg stel je voor dat je het weekend voor het hoofd stoot met de deur.... Zou niet willen dat het weekend dan hard wegrent :DD

Hier ook lekker weekend, met Manlief meegespeeld bij het Vrijdagmiddagconcert op de instelling waar ik werk. Is altijd een feestje😀

Goedemorgen, alweer om 6u wakker vanmorgen ben er om half 7 maar vanaf gegaan. Wasmachine aangezet en aan ontbijtje begonnen.
Vanmiddag naar t hoge noorden, net onder de poolcirkel 😉😉 eerst bezoekje bij schoonvader en dan door naar Rodeschool naar zwager en schoonzus. Ergens in de avond weer terug naar het mooie Overijsselse Vechtdal.

Moj'n leu

Goedemorgen allemaal,
Drukke dag vandaag 2 verjaardagen en dan nog de buurt bbq.

Goedemorgen :petjeaf:
Ik ga vanmiddag op bezoek bij een goed bevriend nagenoeg aanstaand echtpaar in Hengel(oooo) City:DD

Middag.
Goedenavond

Oh dat is wel mooi die zijkant!
Ik ben heel benieuwd hoe dat boek jou gaat bevallen. Begin je het binnenkort met lezen of gaat het op de stapel :DD ?
Ik was er al in begonnen! Goed hè :DD Zonet nog wat gelezen, ben nu ongeveer op de helft.

Goedemorgen luitjes. Was im 4 uur al wakker!! Ben er maar uitgegaan om 5 uur, was het draaien zat. Alles voorbereid om water te verversen, maar eerst koffie en ontbijt. Dan zijn die slaapkop vissen ook eindelijk wakker.😊

Goedemorgen, fijne zondag allen. Welke weg je ook bewandelen gaat. :engel:

Morge.

Goedemorgen allemaal :petjeaf:

Goeiesmiddags. Wat een klapper van Max Verstappen zeg! Gelukkig kwam hij er ( op het oog) heelhuids uit. Pffff schrok me rot!

Middag. Ja beste klapper. Jammer verder een mooie race wel daarna. Net ook een klapper op de tribune bij Cambuur-Feyenoord. Achterlijke uitsupporters. Gewoon heel seizoen maar geen uitsupporters bij welke wedstrijd dan ook.

Goedenavond
36 hondennageltjes met het dremeltje verder en ik ben toe aan aan een kop koffie.
Was echt een trim weekje maar in kleine hapjes. Morgen nog de voetjes van de kleinste met de effileerschaar en dan ben ik klaar (voor even).
Peb was me van de week goed zat. Na haar bad en het drogen met de waterblazer moest ze ook nog dood haar geplukt krijgen en verder gemodelleerd met de schaar. Was die even moe 's avonds 🙂 Baasje ook.

Avond. Broodtrommel weer gevuld voor een werkdag tot 14:30 morgen. De werkgever is weer 2 wkn op vakantie in Roemenië. Dus dat wordt weer collega’s aan het werk zien te houden. 😉

Een goede maandagmorgen allemaal:DD

Bijan goedemiddag allemaal

Helemaal goedemiddag allemaal 😉
Zonnetje schijn. Om half 7 was het erg fris op fiets bij 8graden. Dus lange broek aan. Inmiddels een 19 graden en de korte broek aan (die had ik meegenomen in de fietstas.
Om half 3 weer op huus an. Klaar mee.

Middag. Beetje snoeiwerk verricht inde voortuin. Heerlijke zonnige dag weer. Aangenaam temperatuurtje.

Avond, weer thuis na 1 weekje Zandvoort.
Jammer de laatste keer F1, kan wel zeggen dat ik ze alle 6 op rij gedaan heb.
Morgen weer werken....

Goedenavond allemaal :petjeaf:
De kop van de week is er weer af. Overmorgen kan ik weer zeggen dat het overmorgenavond weekend is:DD

Moi.

Ha moi :petjeaf:

Ja moi :DD

Middag. Ja beste klapper. Jammer verder een mooie race wel daarna. Net ook een klapper op de tribune bij Cambuur-Feyenoord. Achterlijke uitsupporters. Gewoon heel seizoen maar geen uitsupporters bij welke wedstrijd dan ook.
Echt vreselijk. Wat een randdebielen die hun (mijn) club zo schaden! Walgelijk!
Goedenavond trouwens.

Laatst bewerkt:
Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan