Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Avond. Hier de laatste asperges van dit jaar gegeten.

Goeienavond. Druk geweest met familie, morgen weer aan de vijverrand werken

Goedemorgen,

Na lang twijfelen en goed nadenken zijn we tot het besluit gekomen dat er gezinsuitbreiding komt.
Over 2,5 week komt er een maine coon katertje van 13 weken in huis.
100% ras zuiver met stamboom en de ouders zijn getest op alle voorkomende ziektes etc.
Het katertje is nu zon 10 weken oud en weegt al ruim 1kg. Papa weegt bijna 9kg dus met een beetje geluk gaat dit ook een hele grote worden. We zijn erg benieuwd hoe onze Europese korthaar poes Simba van 3 jaar oud hier op gaat reageren.

Nice, leuk koppie. Onze main wordt 17 in december, dus je kan er lang plezier van hebben!

Goeiemorgen andere vroege vogels?! Weer ijzig vroeg wakker door een hondje met buikpijn.
Ach ja, dat hoort er soms bij. Het vervelende is, dat ik niet meer in slaap kom als ik wakker geschrokken ben. Dan maar een beetje soezen op de bank.

Goedemorgen

Henny, beterschap met de hond. Ik heb er 2 met een ijzeren maag. Gelukkig. Ik kan me de laatste keer spugen of diarree niet herinneren.

Moj’n leu,
vandaag met de trein/vouwfiets naar Apeldoorn om op kantoor te werken, dat is vanwege vakantie/thuiswerken zeker 2 maanden geleden.

Goedemorgen. Eens kijken of ik mn collega’s nog wat wijzer kan maken vandaag. Hopelijk eind vd dag ook droog zoals nu, want de fiets mag me die kant opbrengen.

Goedemorgen.

Morge.

Middag. Werkdag alweer voor de helft gehad. Nog even door tot 16:30. En dan hopelijk tussen de buien door naar huis fietsen. Bijna weekend. ❤️

Goedemiddag allemaal 🙂

Middag.

En dan hopelijk tussen de buien door naar huis fietsen
Hoop dat dat lukt. Al enkele pittige buien gehad hier.

Middag.

Hoop dat dat lukt. Al enkele pittige buien gehad hier.
Yes, ik zei al tegen mn collega: als de fiets in de schuur staat begint het weer. Nou 5 minuten later dus wel weer.
Dus dat is mooi gelukt.

Avond.

Mogguh luitjes.

En mogen we een foto zien van jullie maine ben wel benieuwd😄

mercy.jpg

1 keer per jaar, soms 2 keer, wordt hij getrimd als leeuwtje omdat zijn vacht wel een klittenbende wordt.

Middag, weekend over here.. 😉 😳

Goedenavond.

Goeieavond allemaal

Avond. Tijd om te douchen.

Goedenavond

Douchen? Nee met kerst pas. Haha. Hoewel.. morgen ff bloedprikken bij het lab… toch maar ff de laag schurft eraf schrobben.. 😱
Dettol en staalborstel gebruikt? :DD Hier aan de thee met aardbeien.

Moj’n leu

Mogge, ff 2 buisjes bloed afgestaan. En weer door nu. Eerst ontbijt want dat nuchter blijven is niks.

Goedemiddag

Dettol en staalborstel gebruikt? :DD Hier aan de thee met aardbeien.
Geen grapje. Als jonge puber had ik een zelfbruinend goedje gesmeerd en dat had heel vlekkerig uitgepakt. Ik wilde het eraf wassen maar dat lukte niet. Toen maar de puimsteen gepakt om het eraf te schuren. Oepsie.

Smiddags, ff een naanbroodje in de oven. Extraatje bij de lunch.

Goeiesmiddag.

Goedemiddag AF. Het weekend staat weer voor de deur. Raam op een kiertje gezet zodat ik daar naar binnen kan...

Goedemiddag.

Goedenavond allemaal :petjeaf:

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan