Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Ik zeg alvast middag allemaal.

Heiko Bleher is overleden. Ik kende hem niet maar het moet een grootheid zijn in de hobby.

Al een paar dagen. Enkele vissoorten (en plantensoorten) zijn naar hem vernoemd. Overal waar ‘bleheri’ achter staat, volgens mij. Ik weet niet of hij ze ook allemaal ontdekt of beschreven heeft.

Al een paar dagen. Enkele vissoorten (en plantensoorten) zijn naar hem vernoemd. Overal waar ‘bleheri’ achter staat, volgens mij. Ik weet niet of hij ze ook allemaal ontdekt of beschreven heeft.
Ja we lazen het vandaag bij de NBAT.

Avond allemaal.

Moge Hans en mooie paarden staan daar zag ik net.

Ja, mooie beesten. Was op een warme dag. Ze lopen los in het Noord Hollands duinreservaat. Lopen ook van die schotse hooglanders. Kwam ze tegen bij het maken van een fietstochtje door de duinen. Deze foto is gemaakt tussen Wijk aan Zee en Heemskerk.

Hier bij de stad is ook zo natuurgebied en daar lopen/liepen ook de Schotse Hooglanders en dat zijn ook mooie beesten. Ik zou daar geen ruzie mee zoeken :DD

Goede middag van het circuit,
20250828_123739.jpg

Middag Lex. Mag je ook de finishvlag vasthouden dit jaar?

Middag, tis weekend. En ja het is nog lekker warm, nou beetje broeierig warm dan.

Middag, tis weekend. En ja het is nog lekker warm, nou beetje broeierig warm dan.
Middag Albert. Dat is een voorbode van onweer als je het mag geloven maar goed na vandaag koelt het lekker af naar 20-21 graden de komende 2 weken dus niks mis mee denk ik.
Maar ja die code geel loopt vaak met een sisser af.

Hier net ook flinke harde klappen maar het aantal spetters was niet meer dan 34.

Avond allemaal en hier hoost het en de dakgoot loopt al over.
Mn dansje heeft effect gehad :DD :DD

Avond. Lekkere wandeling, niks buien alleen maar zon. Welgeteld 7 druppels op 2vierkante meter gezien

Avond Albert, het was hier kort maar erg hevig met flinke knallen en heerlijk afgekoeld maar goed de erge warmte is voor de komende weken van de baan.
Kan ik eindelijk de coolers van de nano halen.

Goedemiddag, even F1 training kijken van Zandvoort. En vanmiddag mn eigen race, naar t noorden.

Middag Albert en sta klaar om je af te vlaggen hoor ;))

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan