Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Altijd maar dat gemopper op het weer. T is nooit goed
Ik zei de laatste dagen juist dat dit weer prima is hoor. Weekend hier 2 dagen 24 graden en dat is ook nog te doen maar de vieze hitte is foetsie. Zaterdag hier 25 en dan zakken we weer naar 20 met af en toe een bui dus niks mis mee.

Middag Albert en je kan de korte broek bij de hand houden al zal dat denk ik wel een laatste stuiptrekking van de zomer zijn:sorry:

Ik zei de laatste dagen juist dat dit weer prima is hoor. Weekend hier 2 dagen 24 graden en dat is ook nog te doen maar de vieze hitte is foetsie. Zaterdag hier 25 en dan zakken we weer naar 20 met af en toe een bui dus niks mis mee.

Middag Albert en je kan de korte broek bij de hand houden al zal dat denk ik wel een laatste stuiptrekking van de zomer zijn:sorry:
Ja John, dat kun je wel zeggen als je in het noorden woont. Hier zie ik in dezelfde app die Albert gebruikt zelfs weer de 28 graden opduiken. Ik vind het prima, zeker omdat de nachten goed afkoelen.

Middag Albert.

Nou ik heb bij de NOS en RTL het weer gezien en gemiddeld zal het weekend 24 worden en hier dan vaak iets lager maar dat is maar 2 dagen en dan zakt het weer. Ook Weerplaza geeft dat aan. Na maandag hier 20-21 graden dus ideaal weer.
Maar ja 2 dagen 24 is nog te doen want dan warmt het boven niet zo snel op maar ik heet de herfst wel welkom.

Avond Michael en wat ben ik blij dat ik niet je buurman ben want hier komen we met 24 goed weg. Net nog weer een stevige hoosbui gehad dus alles is weer opgefrist.
Ik zou niet teveel bier inslaan overigens want het zijn denk ik de laatste warme dagen dit jaar :DD ;))

Ja zn gangetje Lissa en we gaan rustig door met ademhalen he ;))
Daar ook alles goed verder met jullie?

Al veel bonen uitgeprobeerd (volautomaat espressomachine), begonnen met duurdere en geëindigd met goedkopere 100% arabica bonen
Ben erachter gekomen dat de koffie die je het vaakste drinkt na verloop van tijd het lekkerste is, waarschijnlijk iets met referentiekader aanpassen…
Uiteraard spelen diverse instellingen van een automaat ook een belangrijke rol.

Hier houden we het maar G’woon maar ook deze kost tegenwoordig €14/1kg en voorheen €9/1kg https://www.dekamarkt.nl/producten/dranken-sap-koffie-thee/koffie-cacao/g'woon koffiebonen regular espresso/90194

Avond , even onder het 38 graden warme en ontkalkte water van de regendouche gestaan. Nu met een koppie thee voor de buis.

Pff ik heb weer een klein bakje gekocht van 35liter maar ik was vergeten hoe lang indraaien duurt en we zijn pas 1,5 week op weg :br:

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan