Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Nou volgens google hebben we wel goed gehandeld door hem in de sloot 3 meter achter hem terug te zetten:
Als u een invasieve rivierkreeft vindt, laat het dier dan met rust en verplaats het niet. Meld de waarneming met een duidelijke foto op Waarneming.nl om de verspreiding in kaart te brengen. Als een invasieve kreeft zich toch op een ongewenste plek bevindt (zoals op straat of in een tuin), kunt u hem het beste terugzetten in het water waar hij vandaan kwam

Avond allemaal en hier ook al een poosje droog.

Goedenavond

Invasieve exoot of niet, hij is wel heel erg mooi!

Moi, ff tot 2u werken. Lekkere korte werkweek zo.

Moge allemaal en ben ik vergeten te posten hier vanmorgen zie ik:DD:DD

Ik za ff met andere leden beheer mailen.
Heel goed idee want je klacht zou ik toch zoals altijd delegeren naar hun :DD
Gelukkig hebben we voor dat soort klachten standaard tekst die we als reactie gebruiken, deze luidt onzinnige klacht en deze is afgewezen:DD;))

Heel goed idee want je klacht zou ik toch zoals altijd delegeren naar hun :DD
Gelukkig hebben we voor dat soort klachten standaard tekst die we als reactie gebruiken, deze luidt onzinnige klacht en deze is afgewezen:DD;))
Ja lekker simpel. Het ligt altijd aan de ander. Klant/lid is dus GEEN konimg hier. Dat blijkt maar weer. Weinig in te brengen

Ja lekker simpel. Het ligt altijd aan de ander. Klant/lid is dus GEEN konimg hier. Dat blijkt maar weer. Weinig in te brengen
Ja de klant is wel koning maar ja klagen over het feit dat ik vergeten was om goedemorgen te zeggen wordt niet als een terechte klacht beschouwt omdat ik niet die verplichting heb:deal:.
Kortom, terechte klachten zullen altijd serieus worden genomen Albert😉😉

Moet zeggen dat we eigenlijk nooit klachten krijgen dus het meeste gaat dan denk ik goed op het forum.

Middag Jeffrey. De zon schijnt en met de zon erbij is het al snel een paar graden warmer.

Moi. Bijna weekend. Nee John. Nog lang geen maandag!

Moi. Bijna weekend. Nee John. Nog lang geen maandag!
Nou ja, je zei dat je vakantie erg snel om was dus maandag......................................... :DD ;))
Maar goed, op een volgende vakantie moet je weer een tijdje wachten en op een volgend weekend maar 7 dagen.
Nou dan ben ik toch best positief vandaag he:deal::deal:

Middag Lex en het is een mooie zonnige dag.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan