Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Middag, lekker gewandeld, en met de hobby bezig geweest. Ook een uitnodiging voor een herhaalprik Corona op de deurmat zojuist.
Maar eens over denken ja of nee. Eerst bakkie thee nu.

Corona bestaat dat nog dan..........of is het een algemene soort griepprik ?

Oja en goede middag, hier klaar met werken even niet 2 dagen naar de baas, morgen en overmorgen naar de hobby.🙂

Ik hoorde net van mn buurvrouw maandag dat ze corona had dus ja het is er nog. Mn vader is deze week apart ingeent voor corona.

Ik ben 60 maar heb geen uitnodiging gehad.
Overigens kunnen alle 60 jarigen dit jaar ook een uitnodiging voor de pneumokokken verwachten, die krijg ik over 2 weken gelijktijdig met de griepprik.
https://www.rivm.nl/pneumokokken

Begin dit jaar ook de 2 keer de Shingrix (tegen gordelroos) opgehaald
https://www.rivm.nl/gordelroos/gordelroosvaccinatie

5 vaccinaties voor 2025 vindt ik voorlopig wel voldoende.

Laatst bewerkt:
Overigens kunnen alle 60 jarigen dit jaar ook een uitnodiging voor de pneumokokken verwachten, die krijg ik over 2 weken gelijktijdig met de griepprik.
Ssssssssssssssssssst, ik haat prikken dus dat onderwerp is not done :DD :DD ;))

Avond. Lekker Lasagnette gegeten, en een Mini Magnum Almond als afsluiter. Vandaag een proefpakket van Uitgekookt besteld. Eens zien hoe dt bevalt. Handig als de ega avonddiensten draait en ik toch moet eten.

Avond Albert en ik koop regelmatig voor mezelf de kant en klare drievaksmaaltijden bij AH en vindt die in het algemeen ook prima.
Gemak dient de mens.

Zo bakken ververst en nu de MotoGP kijken.

Moge Albert.
Zeer behouden race van Marquez maar ja met een tweede plek heeft ie morgen bijna de titel op zak.

Mogguh, in t kader van Burendag met de buren bezig geweest met onze achterom, even netjes ontdaan van mos en zand en ander onkruid.
Ook nog ff met verbazing gekeken naar Max Verstappen op de Nordschleife, zn eerste GT 3 race op ‘onbekend’ terrein en maar 3 seconden langzamer dan de pole. Start straks op P3.

Moge Thea.

Nou ik wist niet dat het burendag is vandaag en daar is bij ons eigenlijk nooit in de buurt iets van te merken.

Middag Ben en Thea maar ik moet als oudere wel zeggen dat ik 100x liever dit heb dan een temp van 32 graden waardoor je niks kan doen en je het bed uitzweet,

En een zoekplaatje voor de liefhebber: zoek de krokodil.
20250927_152511.jpg

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan