Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

O maar met de oordoppen in hoor ik toch niks hoor. En anders loop ik heen en knip de kabels wel door :DD :DD
Je kan er ook heen lopen en op het podium stappen en een liedje zingen kun je nadien rustig de lege zaal verlaten en naar huis gaan . Voor verdere oplossingen met minder geweld volg mij ....

Avond, ga je er niet gewoon tussen staan en mee feesten? Kom je eens onder andere mensen als bij Appie of Frits. 🙂
Nou die feestjes daar ken ik en dat zijn meestal de ouderen in de buurt die alleen veel naar de tap lopen voor bier. Maar ja hier wonen over het algemeen meer ouderen dus ja dat is dan het gevolg.
Maar ja gelet op de leeftijd pas jij er misschien net tussen Albert ;)) :sorry:

Nou die feestjes daar ken ik en dat zijn meestal de ouderen in de buurt die alleen veel naar de tap lopen voor bier. Maar ja hier wonen over het algemeen meer ouderen dus ja dat is dan het gevolg.
Maar ja gelet op de leeftijd pas jij er misschien net tussen Albert ;)) :sorry:
Nou. Met 59 val jij er ook niet op met je colaglas.

Nou. Met 59 val jij er ook niet op met je colaglas.
Nee dat denk ik ook niet hoor. Maar ja het is zover ik altijd zie allemaal bier daar met een grote tap buiten en dat is niet mijn ding.
Vaak is een groot deel al in de olie voor de muziek goed en wel is begonnen. Maar ja ieder zn ding natuurlijk.
En over 3 weken wordt die 59 al 60 dus ja............................ ;))

Je bent maar zo oud als je je voelt ga eens op stap en drink een biertje mss valt de smaak ondertussen veel beter mee

Zal ik je wat verklappen? Je kunt ook de stekkers eruit trekken :DD
Tja moet ik eerst op zoek naar de stekkerdoos ;))

Je bent maar zo oud als je je voelt ga eens op stap en drink een biertje mss valt de smaak ondertussen veel beter mee
Nou het spul stinkt al als ik in de stad langs een kroeg met terras loop. Ik drink niet en dat hou ik mooi zo,

Nou het spul stinkt al als ik in de stad langs een kroeg met terras loop. Ik drink niet en dat hou ik mooi zo,
Hier nog iemand die de smaak van bier en alcoholische drank ik het algemeen niet kan waarderen. Laat ik fijn aan mij voorbij gaan. Op een Dropshot na 🤪 heb ik niets lekker gevonden :DD

Moge allemaal en wat een pot voetbal gister van de Duitse dames zeg. Na 10 min een vrouw eraf, penal tegen en geknokt als leeuwen en gewonnen met strafschoppen.
Vond weinig aan het EK op een uitzondering na maar dit was mooi om te zien.

Nou hier regent het al en verwachten we zo n 15mm regen. Vanaf morgen 2 weken lang 21-22 graden dus ideaal zo n temp en dagelijks gemiddeld 4-5mm regen.
In elk geval geen vieze hitte meer.

Moge allemaal en wat een pot voetbal gister van de Duitse dames zeg. Na 10 min een vrouw eraf, penal tegen en geknokt als leeuwen en gewonnen met strafschoppen.
Vond weinig aan het EK op een uitzondering na maar dit was mooi om te zien.
Mogge, Nou wat mooi dat vrouwenvoetbal… nivo niet bijster. En ja… wieder die Deutschen. Ik heb stukkie gekeken en na 8 minuten wblessuretijd zei ik van, ja hoor die Duitsers zullen wel weer mazzel hebben en winnen. En heb m uit gedaan toen, en zie hier… Albert had alweer gelijk.

Mogge, Nou wat mooi dat vrouwenvoetbal… nivo niet bijster. En ja… wieder die Deutschen. Ik heb stukkie gekeken en na 8 minuten wblessuretijd zei ik van, ja hoor die Duitsers zullen wel weer mazzel hebben en winnen. En heb m uit gedaan toen, en zie hier… Albert had alweer gelijk.
Nou dat heeft niks met mazzel te maken maar met doorzetten en blijven vechten net zolang tot de Fransen er niet meer in geloofden. En dan hebben de Duitsers ook nog een panalty gemist dus ja wie heeft er nou geluk dan? In elk geval niet de Duitsers.
De Fransen hadden geluk dat ze tegen 10 speelden en dat de tegenstander een penalty heeft gemist. De wedstrijd was niet hoogstaand qua nivo maar het was wel mooi te zien hoe de Duitsers zich staande konden en penalty s hebben afgedwongen .

Ik denk dat Oranje ook verder was gekomen met de instelling van de Duitse vrouwen :DD :DD

Moge binnenkomers en het is hier weer droog.

Zo mooie overwinning weer van Marquez en nu de Tour kijken.

De wind trekt al aan en dan kunnen we een koeler tijdperk met wat regen inluiden. Nu met 26 graden nog erg benauwd.
Vanaf 19.00 kunnen we hier de regen verwachten.

Hier is er al regen gevallen . We sturen het richting jou John

Ja meer dan wachten kan ik niet doen :DD

Zo leuke ritzege weer voor UAE. Pogi komt elke dag weer dichterbij de eindoverwinning zo.
Ja.. hadden we t vd week niet over sportief gedrag bij een valpartij van Pogi? Begin vd etappe was een rotonde oid met keien waar het merendeel werd opgehouden door een valpartij. Hier waren P2 en 3 van t klassement ook de dupe van. Pogi had mazzel en was ervoor. Maar wachten deed de voorste groep niet echt. Ze moesten denk ik 30km behoorlijk koersen om bij te geraken.

Oorzaak vd val was uiteraard het ontbreken van signaalgevers voor gevaar natuurlijk. Maar de belgen hebben t mooi gedaan deze etappe

Is voor de belgen al een mooie tour geweest 5 ritoverwinningen en ook nog de eerste week kunnen genieten van MVDP .

Ja.. hadden we t vd week niet over sportief gedrag bij een valpartij van Pogi? Begin vd etappe was een rotonde oid met keien waar het merendeel werd opgehouden door een valpartij. Hier waren P2 en 3 van t klassement ook de dupe van. Pogi had mazzel en was ervoor. Maar wachten deed de voorste groep niet echt. Ze moesten denk ik 30km behoorlijk koersen om bij te geraken.

Oorzaak vd val was uiteraard het ontbreken van signaalgevers voor gevaar natuurlijk. Maar de belgen hebben t mooi gedaan deze etappe
Ik denk dat het verschil zit in het feit dat dit niet in het einde van de rit was maar aan het begin van de rit en dat is een wezenlijk verschil dan wanneer het in de laatste kilometers gebeurt.
Toen Pogi ging pissen werd er ook niet echt gewacht maar ja dat is toch logisch.

Maar goed het is wel duidelijk dat Jumbo niks/niet veel voorstelt qua prestaties dit jaar want die hebben nog weinig om over te juichen terwijl UAE en de Belgen er veel beter voorstaan.
Maar wat UAE boeit dat doet me niet veel want ik ben er geen fan van maar vindt Pogi wel een erg goede renner en die gun ik de overwinning wel.

En nu wens ik iedereen een fijne avond en ik hoop dat de regen van Stefan snel hier is want dan kan de afkoeling zn intrede doen.

Ik denk dat het verschil zit in het feit dat dit niet in het einde van de rit was maar aan het begin van de rit en dat is een wezenlijk verschil dan wanneer het in de laatste kilometers gebeurt.
Toen Pogi ging pissen werd er ook niet echt gewacht maar ja dat is toch logisch.

Maar goed het is wel duidelijk dat Jumbo niks/niet veel voorstelt qua prestaties dit jaar want die hebben nog weinig om over te juichen terwijl UAE en de Belgen er veel beter voorstaan.
Maar wat UAE boeit dat doet me niet veel want ik ben er geen fan van maar vindt Pogi wel een erg goede renner en die gun ik de overwinning wel.

En nu wens ik iedereen een fijne avond en ik hoop dat de regen van Stefan snel hier is want dan kan de afkoeling zn intrede doen.
Oneens, maar goed?..Jumbo? TVL bedoel je? Wie was 2e? En voor wie rijdt die? Ach, er komt een dag dat UAE ook uit elkaar valt. Komt vanzelf wel weer een ploeg opzetten. Gaat al jaren zo.

Oneens, maar goed?..Jumbo? TVL bedoel je? Wie was 2e? En voor wie rijdt die? Ach, er komt een dag dat UAE ook uit elkaar valt. Komt vanzelf wel weer een ploeg opzetten. Gaat al jaren zo.
Klopt Albert , je moet daar los doorheen kijken en binnen 10 jaar zijn er terug nieuwe helden . Jumbo had op bepaald ook zo'n brede kern dat ze de drie grote ronden wonnen op 1 jaar tijd . Het kan nog alle kanten uit een slechte dag van Pogi kan ook nog enz enz

Ja natuurlijk zal UAE ook eens veel minder presteren maar de tijd dat het Jumbo team die nu een andere naam heeft veel successen had in de Tour is voorbij voor nu. Niet dat me dat een reet uitmaakt want ik heb niks met ploegen maar meer met 1 of 2 renners zoals Pogi en Lipowitz. Net als in elke sport is e rgeen ploeg die constant blijft maar niemand kan zeggen dat Visma momenteel veel goede resultaten laat zien op een 2e plek na maar ja diegene die de tweede plek heeft heeft zelf nog geen echt dagsucces gehaald.

Ajax was ooit superieur maar nu...................
Feyenoord heeft ooit grote finales gespeeld maar nu.........................
Tja daar is het sport voor maar buiten dat denk ik dat de teams van UAE en Visma erg sportief zijn naar elkaar toe dit jaar.

Ja natuurlijk zal UAE ook eens veel minder presteren maar de tijd dat het Jumbo team die nu een andere naam heeft veel successen had in de Tour is voorbij voor nu. Niet dat me dat een reet uitmaakt want ik heb niks met ploegen maar meer met 1 of 2 renners zoals Pogi en Lipowitz. Net als in elke sport is e rgeen ploeg die constant blijft maar niemand kan zeggen dat Visma momenteel veel goede resultaten laat zien op een 2e plek na maar ja diegene die de tweede plek heeft heeft zelf nog geen echt dagsucces gehaald.

Ajax was ooit superieur maar nu...................
Feyenoord heeft ooit grote finales gespeeld maar nu.........................
Tja daar is het sport voor maar buiten dat denk ik dat de teams van UAE en Visma erg sportief zijn naar elkaar toe dit jaar.
iedere dag 50 km/u John ik denk dat het niet lief is maar dat ergens de limieten zijn bereikt .

iedere dag 50 km/u John ik denk dat het niet lief is maar dat ergens de limieten zijn bereikt .
Dat geldt voor alle renneners inderdaad maar vanaf dag 1 is Visma niet wat er werd verwacht. Vingegaard zei nog ik heb veel extra getraind en extra spiermassa en verwacht daar resultaat van te hebben maar ja dat zien we niet echt tot heden.
Maar ja dinsdag kan alles maar zo zijn omgedraaid natuurlijk. Een slechte dag of een val kan alles veranderen.

https://sporza.be/nl/2025/07/04/jon...cht-moet-mij-explosiever-maken~1751616954951/

Ach, misschien levert Pogi wel een fout plasje af… 🙂 😉
Nou ja nu je het daar over hebt. In vergelijking met jaren geleden is dat veel minder vaak aan de orde. Er waren jaren dat er elke tour enkele de bok waren dus ze hebben er iets van geleerd denk ik.
Maar ja dit is ook iets wat in elke sport gebeurt. Sommigen kunnen het niet op eigen kracht af en dan doen ze zulke domme en niet faire dingen.

Binnenkort gebeurt het ook in de motorsport maar dan is het niet de coureur die iets slikt maar dan gooien ze een pilletje in de brandstoftank :DD :pp

ondertussen 10 jaar dopingvrij in de ronde van frankrijk of ze hebben betere producten ondertussen .....

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan