Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Goedemorgen.

Ik kom jullie even gedag zeggen want ik las dat over 2 dagen de stekker uit het forum getrokken gaat worden.

Bekijk bijlage 389471
Of wordt de soep niet zo heet gegeten als die wordt opgediend?
Die post is inmiddels aangepast;))

Middag allemaal.

Avond allemaal.

Even voor de duidelijkheid, het AF gaat dus niet uit de lucht per 1 augustus.

Avond Stefan. Nou ja de mensen die dit jammer vinden kunnen vragen om een ban hoor :DD ;))
ik was net begonnen met het verzamelen van telefoonnummers van de knappe dames hier aanwezig op het forum maar nu gaan ze dat niet meer willen geven .

ik was net begonnen met het verzamelen van telefoonnummers van de knappe dames hier aanwezig op het forum maar nu gaan ze dat niet meer willen geven .
Dat is dan dus de redding voor die dames :DD :DD ;))

Avond. Lekkere wandeling gemaakt. De volgende is in de heuvels van Limburg.

Avond Albert.

MoiJohn.

Goedemorgen allemaal.

goedemorgen

Moge Stefan.

Mogguh.

Moge Albert.

Goedemorgen allemaal,
Vanniddag gaan we met een bootje met ramen erin de varen langs de adriatische kust dat wilde onze zoon graag.
Ik ben benieuwd wat dit zogenaamde aquarium ons te bieden heeft.

Middag allemaal.

Middag. Lunchtime in Boxmeer omderweg naar Vijlen.

Middag Albert.

Middag. Aangekomen bij t hotel. Vanaf Boxmeer de snelweg gemeden en via de Midden Peel naar t Zuiden. Richting Maaseik. Zelfs nog stukje België. Via Sittard en Heerlen de laatste kilometers. Nu lekker op het terras in de schaduw van de parasols. Lekker weertje hier

Middag. Aangekomen bij t hotel. Vanaf Boxmeer de snelweg gemeden en via de Midden Peel naar t Zuiden. Richting Maaseik. Zelfs nog stukje België. Via Sittard en Heerlen de laatste kilometers. Nu lekker op het terras in de schaduw van de parasols. Lekker weertje hier
Geniet ervan!

Middag Albert en waar zit je nu dan want ik zie je niet hier op het terras bij jantje s steakhouse aan de Rijksweg :DD :DD

Avond allemaal.

Avond stefan.

Goedeavond,
Zometeen weer naar de (vr)eetzaal🫢
Morgen nog een dagje chillen in Kroatië en dan weer lekker naar Oostenrijk lekker genieten van de natuur en heerlijk door de bergen wandelen dat is toch meer mijn ding. Maar het gezin bestaat uit meer personen als mij alleen dus Kroatië hoort er ook bij😁

Moge allemaal.

Goedemorgen iedereen

Moge Stefan.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan