Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Moge Corne.

Moi. Koffietijd in Vaals. Lekker met slagroom en Caramel. Nog geen vlaai gehad. Komt nog wel.

Geniet ervan Albert en ik zeg alvast middag allemaal.

Avond allemaal.

Avond Michael.

Avond iedereen .
Albert stuur je stukje Vlaai op naar John .

Ps : Mag oude vlaai zijn die smaakt dat toch niet eten daar toch ook eierbal dus ......

Lust ie niet. Ze hebben geen krokettenvlaai. Vruchtenvlaai vindt ie te gezond
Ja maar aarbeienvlaai lust ik graag of kruimelvlaai. Zijn genoeg die ik wel lust :DD :DD

Moi, t was me het dagje wel. Vanmorgen naar Vaals, even naar Drielandenpunt. En in Vaals naar een glasblazer bezocht. Bakkie koffie gedaan en toen naar Aachen gereden. Wandeling naar de Dom, prachtige kerk. Kaarsjes gebrand voor familieleden die niet meer bij ons zijn.
Daarna naar het Vijlenerbos gereden en een wandeling gemaakt van ruim 4km berg op en af. En als afsluiting heerlijk gegeten hier eindje verderop.
De zalm smaakte weer heerlijk. Morgen Gaiazoo doen en verder zien we t wel. Kijken hoe het weer is. Vandaag prima dag tot een uur of 7 toen we zaten te eten.

Avond Albert en jullie vermaken je wel dus.
Alvast veel plezier morgen.

Moi, t was me het dagje wel. Vanmorgen naar Vaals, even naar Drielandenpunt. En in Vaals naar een glasblazer bezocht. Bakkie koffie gedaan en toen naar Aachen gereden. Wandeling naar de Dom, prachtige kerk. Kaarsjes gebrand voor familieleden die niet meer bij ons zijn.
Daarna naar het Vijlenerbos gereden en een wandeling gemaakt van ruim 4km berg op en af. En als afsluiting heerlijk gegeten hier eindje verderop.
De zalm smaakte weer heerlijk. Morgen Gaiazoo doen en verder zien we t wel. Kijken hoe het weer is. Vandaag prima dag tot een uur of 7 toen we zaten te eten.
Gaiazoo is een mooie dierentuin. Veel plezier!

Goedemorgen,

Zometeen nog ff een ontbijtje en dan van Kroatië richting de noordkant van de Alpen in Oostenrijk.
Het wordt een mooie rit dwars door de Alpen via een grote en mooie Bergpassen en een aantal lange tunnels. Waarvan de langste zo'n 7.8km is

Moge Andre en Stefan.

Goedemorgen.....heb 2 weekjes vakantie dus even meer tijd om hier rond te neuzen, 😎en het is nu toch slecht weer dus ff met een bakkie de laatste topic's doorlezen.😉

Middag allemaal en ik heb je gemist Lex.

• Leuk
Waarderingen: Lex
Zo hier weer de zon te zien bij een aangename 20 graden.

Aah de Jaja Jaaat! Altijd leuk!
In Kerkrade kennen ze geen G. Dat wordt een J! Vandaar.

Jeef Jas!!! zeggen ze in de auto.

Avond Stefan en Lex.

• Leuk
Waarderingen: Lex
Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan