Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Moi, dagje Gaiazoo en Valkenburg, erg toeristisch daar altijd. Rondrit door de Gemeentegrot gedaan met een ‘treintje’. Net gegeten in Panoramarestaurant Buitenlust. Nu langzaam spullen maar inpakken. Morgen na t ontbijt om een uur of 11 richting de Moezel, lekker binnendoor via de Hoge Venen.

Avond Albert en goede reis morgen.

Goodmorning.

Het is en blijft een natte dag.

Alhoewel het voor sommige al bijna middag is, voor mij is het nog goedemorgen !

Een natte bedoening is het idd. John, 😔

Middag allemaal en het is even droog en de zon doet zn best.

Nou hier volop zon dus het lijkt wel Costa Rica :DD :DD

Ik kom buiten om boodschappen te doen ' Zon' . Ik kom thuis laad boodschappen uit en zit in de keuken met kopje koffie ' Zon weg '.

Middag vanaf de oever van de Moezel. Even weer een regenbui. Maar het wordt alleen maar beter. Ben er dus wel achter dat ik niet via de Duitse WiFi op het forum kom. Dan maar via de hotspot van de telefoon op 5G af en toe.

Zo, ff alles omzeilen… niet doorvertellen aan de russen. Als ik ProtonVPN gebruik en dan de Nederlandse server gebruik kom ik er dus gewoon op via de WiFi. Het systeem is dus niet helemaal dichtgespijkert.

IMG_8327.jpeg
IMG_8326.jpeg

Laatst bewerkt:
Avond allemaal. Breaking nieuws, Max geeft zich op voor het WK schansspringen want de auto glijdt alle kanten op dus dat moet lukken vanaf de hoge schans :DD :DD :DD

• Haha
Waarderingen: Lex
Avond allemaal. Breaking nieuws, Max geeft zich op voor het WK schansspringen want de auto glijdt alle kanten op dus dat moet lukken vanaf de hoge schans :DD :DD :DD
De Papaya is afgetroeft door Leclerc. Mooi man

De Papaya is afgetroeft door Leclerc. Mooi man
Ja en zn zevenen hebben ze Max afgetroefd :DD 😉
Ik denk dat Max beter een andere hobby kan zoeken want het was al niet best tot nu toe maar ja heet wordt eer niet beter op met al dik 80 pnt achterstand. Maar ja ik heb er vrede mee als Leclerc wint want die is het ook weleens gegund.
1 Leclerc
2 Piastri
3 Norris

Zo zie je maar dat de redbull wagen gewoon slecht is zijn teammaat in eerste ronde er al uit . Wat wel vreemd is dat in Q2 De Mc Laren onder de 1'15 gingen en in Q3 paar tienden erboven zaten . ( Iedereen reed in Q3 slechter dan Q2

Er komt een nieuwe slogan, Red Bull geeft je vleugels wordt Red Bull geeft je glijvermogen 😉 😉

Avond, Red bull heeft met de auto van dit jaar de plank redelijk misgeslagen.....als het zo doorgaat blijft Max niet lang.

Avond, Red bull heeft met de auto van dit jaar de plank redelijk misgeslagen.....als het zo doorgaat blijft Max niet lang.
Heeft bevestig dat hij zeker nog 1 jaar blijft en heeft contract tot 2028 dus .....

Tja hij mag dan wel goed zijn en een goede auto hebben maar er zijn dit jaar betere combi s.
Nou ja elk jaar Red Bull aan kop gaat ook vervelen denk ik.

Ppaya gaat ook al vervelen, en dan vooral Lando en die Zak Bruin… dat vindt ik een, tja weet niet, heb niks met die kerel.

Max is toptalent die met slechte wagen nog top 8 haalt terwijl zijn ploegmaten maar wat aanmodderen

Tja of hij zo n toptalent is dat is makkelijk praten maar ik vindt het tee makkelijk om het alleen op de auto te gooien.

Ppaya gaat ook al vervelen
Ik hou ook niet van Papaya Albert :DD :DD :DD

Tja of hij zo n toptalent is dat is makkelijk praten maar ik vindt het tee makkelijk om het alleen op de auto te gooien.

Ik hou ook niet van Papaya Albert :DD :DD :DD
Nou, de auto is toch wel het belangrijkste naast de rijder. Maar het complete package is het ff niet, en ik denk dat ze al wel deels kijken naar 2026 seizoen als ze compleet nieuwe auto’s moeten rijden. Het is wel duidelijk dat na het vertrek van Newey en wat andere figuren het minder is geworden.

Ja het is altijd afwachten als er iets veranderd en soms pakt het helemaal verkerd uit. Dat heb je met de MotoGP bij Honda Repsol gezien jaren geleden.

Goedemorgen allemaal.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan