aquatlantis splendid 100
Well-known member
Goedemorgen
Ik zie in de regel weinig op de skipiste in kortebroekuiteraard wel korte broek want het is tenslotte vakantie he
Ja ik las zoiets.Max straks weer een bestraffing 😀
Nou niks tegen hem maar dat geld voor de meeste coureurs in mijn ogen. Ik ben zeker geen fan van hem. Na al die jaren Red Bull was het ook wel tijd voor iets anders denk ik.Geen idee waarom jij iets tegen Max hebt ?
Max geen straf en denk record 4 bandenwisselen gebroken door Mc Laren 1.9 sec
Totaal niks aan de hand die actie van Max. Zo hoort racen te zijn. Wat Leclerc deed dat was link. Terechte straf. Maar Russell moet niet bij de eerste actie janken, die ronde eevoor. Wel jammer dat Oscar niet in Lando gleed.Maar goed ook want anders was de blamage voor Max nog groter. Mc Laren loopt weer uit als alles zo blijft.
Geen race zien en wel commentaar geven?Avond allemaal.
Ja ik heb de race niet gezien verder Albert. Maar ja de uitslag en de verschillen zeggen genoeg denk ik.
Tegenwoordig geeft Red Bull je geen (goede) vleugels meer 😉
Nou wat voor commentaar geef ik dan behalve de joke dat Red Bull geen vleugels meer geeft/geeft. Die opmerking baseer ik op het hele seizoen tot nu toe want bijster is het niet en Max klaagt zelf ook steen en been.Geen race zien en wel commentaar geven?
Erg makkelijk dan he.
Misschien valt dit wel onder de categorie onsportief denken want ja geen mens wens je toch op een F1 circuit een aanrijding toe 😉Wel jammer dat Oscar niet in Lando gleed.![]()
![]()
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.