Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Moge binnenkomers en hier NOG wat zon maar de vooruitzichten zijn erg slecht.

Mogge. Ff snelle pitsstop bij Breda wn dan nog een 2uurtjes op de Cruise Control naar huis.

Moge Albert en voorzichtig op de weg.

Goedenmiddag vanuit dusseldorf.
Screenshot_20251026_120025_Maps.jpg

Zonnetje breekt door en de mcdonalds is onderweg. Goed begin van de dag 💪

Middag Michael en Mister Mac Donald.

Leuke foto s heb je gemaakt.

Tegen de PSV fans hier wil ik even zeggen: gefeliciteerd met de overwinning. Ik lijd wel in stilte.😞

Tegen de PSV fans hier wil ik even zeggen: gefeliciteerd met de overwinning. Ik lijd wel in stilte.😞
Dank je Henny. PSV had veel dikker kunnen/moeten winnen, af en toe wat slimmer en sneller de bal afspelen, ik noem maar 1 naam…..Guus T.

Dank je Henny. PSV had veel dikker kunnen/moeten winnen, af en toe wat slimmer en sneller de bal afspelen, ik noem maar 1 naam…..Guus T.
Ach, ik zag ook een paar Feyenoorders die het tij hadden kunnen keren in de laatste 20 minuten.
Van Valente telde ik hem al! Eerste helft was PSV veel beter, maar twijfel wel aan de arbitrage. Het zij zo, en door!

Ach, ik zag ook een paar Feyenoorders die het tij hadden kunnen keren in de laatste 20 minuten.
Van Valente telde ik hem al! Eerste helft was PSV veel beter, maar twijfel wel aan de arbitrage. Het zij zo, en door!
Arbitrage was niks mis mee toch? In elk geval geen Kuipvrees.

Avond luitjes en als Ajax fan vindt ik de uitslag prima zo hoor al moet ik zeggen dat ik geen van beide punten gun :DD :sorry:

Tja het is voor de verliezende partij vaak de scheids die niet goed was en dat herken ik.
Zijn ook mensen die vaak zeggen dat de scheids op de hand van Ajax is omdat ze die liever hadden zien verliezen of het is de schuld van de scheids als hun club verliest.
Ach er moet toch een de schuld hebben moet je maar denken:DD;))

Ik kijk zelden voetbal, heb wel vernomen dat “onze” Heracles dit seizoen erg stabiel is qua resultaten :stom:

Ik kijk zelden voetbal, heb wel vernomen dat “onze” Heracles dit seizoen erg stabiel is qua resultaten :stom:
Ja daar kun je momenteel het eindresultaat wel van voorspellen ;))
Ik kijk zelf ook zelden voetbal hoor en hooguit soms een stukje maat het nivo van de Nederlandse clubs nodigt tegenwoordig nou ook niet zo vaak uit om te gaan kijken.

Mogge, the day after. Wat n weertje, echt herfst. Maar goed, ik zit binnen te werken. Eind vd dag maar even naar de Hornbach om mn aqauriumkast te halen.

Goeiemorgen samen!

Goeiemorgen allen

Jeetje, ik had kastje gelezen in de de gauwigheid,, my bad! :stom:😀

Wel handig dat er ook een Hornbach bij jou in de regio is. Van Best weet ik dat het een enorm grote bouwmarkt is.
Wat is regio. Zwolle en Enschede zit er 1. En ik woon vanaf beide zo’n 40km.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan