Lex
Well-known member
Mogge mensen, ☕ 👍
Zit je nog op zomertijd John?🤣Middag allemaal.
Rond half 12 begint hier de middag in GrunnZit je nog op zomertijd John?🤣

Ach valt mee. Las vd week iets over dat een stukje rijden voor wat moois niet zo erg was…. 🙂 Moet eind vd week nog naar Winschoten denk ik om mn bakkie te halen die hopelijk dan gereed is om op die kast te komenOooh dat is nogal wat km idd.. Eindhoven, Best is voor mij relatief dichterbij. 20 km.
Winschoten? Bij een aquariumwinkel?Moet eind vd week nog naar Winschoten denk ik om mn bakkie te halen
Aquariumbouwer.Avond.
Winschoten? Bij een aquariumwinkel?
Aha, je laat 1 bouwen. Had ik even niet meegekregen. 6ocm?Aquariumbouwer.
Yep, 60x40x40, 8mm dik glasAha, je laat 1 bouwen. Had ik even niet meegekregen. 6ocm?
TomTom he… actueel, via N33 en dan bij Veendam richting Ol Pekel…Weet niet welke route je rijdt maar zou wel even route checken, 1 van de N-wegen die kant op (als je langs Stadskanaal rijdt) ging/gaat er nog ergens uit deze tijd volgens mij.
He ik zeg het maar evenTomTom he

Ja, dank u.. afgelopen weekend ook naar Brugge, Normaal via Utrecht, Breda, Antwerpen… maar werd aangepast onder het rijden ivm files en afsluitingen richting Roosendaal, en via Westerscheldetunnel. Daardoor wel omrijden, maar geen gedoe met files.He ik zeg het maar even![]()
Vast in de aanloop naar Halloween 🙂Vanmorgen dacht ik, ga eens op het aquaforum kijken. Met dit natte weer word ik als 50 +er, vast vrolijk van het kijken naar andermans vissen en aquaria. Helaas werd ik met m'n neus op de feiten gedrukt als zij slaper, zie onderstaande foto.Bekijk bijlage 392024
Nou, lekker dan.
Maar goed, ben niet zo bang aangelegd.
Heb je nog steeds veel planten/orchideeën?Goedenavond
Welke plaats sta je denk je Albert?Mogge, ik ga maar een paar uur werken weer want ik zag tot mn verbazing dat ik NIET in de Quote500 sta met mn vermogen. 😀 😉.
Dus dan maar weer een paar jaar doorsparen.

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.