Cornelius
Well-known member
moghu
Ergens visjes kijken voor je nieuwe aquarium straks?Middag, eens nadenken wat te doen met mn vrije tijd vanmiddag.
Nee hoor. Want het wordt een scape bakje dus de vissen hebben geen haast. Eerst de hardware nog verder regelen etc.Ergens visjes kijken voor je nieuwe aquarium straks?
Goeiemiddag trouwens.
Ik zij ook kijken, niet kopen.😊Inspiratie opdoen.Nee hoor. Want het wordt een scape bakje dus de vissen hebben geen haast. Eerst de hardware nog verder regelen etc.
Denk dat ik er maanvissen inga houden, kan wel toch in 60x40x40. Of is dat te klein? 😉Ik zij ook kijken, niet kopen.😊Inspiratie opdoen.
Ga dan voor goudvissen. Hoef je er ook geen verwarming in en ze snoeien gratis je plantjes.Denk dat ik er maanvissen inga houden, kan wel toch in 60x40x40. Of is dat te klein? 😉
Ja, en gratis witte waas…Ga dan voor goudvissen. Hoef je er ook geen verwarming in en ze snoeien gratis je plantjes.
Kan makkelijk!!🤣Denk dat ik er maanvissen inga houden, kan wel toch in 60x40x40. Of is dat te klein? 😉
Jij houdt toch van knutselenDenk dat ik er maanvissen inga houden, kan wel toch in 60x40x40. Of is dat te klein? 😉

Ook een heel mooie soort!
Laat ze wel haken door mn ega, keer wat anders als bloemen of knuffels of ander leuks.
Nieuwe sponzen lost dat opJa, en gratis witte waas…

Lijkt me geen probleem en met goed stapelen kun je er genoeg in kwijtDenk dat ik er maanvissen inga houden, kan wel toch in 60x40x40. Of is dat te klein? 😉

Ga stemmen… Je moet stemmen
Het is een groot recht dat je stemmen mag! Bas en ik gaan altijd. Wie zwijgt, stemt toe. Dus laat je stem niet verloren gaan.Mogge, d-day voor nederland vandaag. Ga stemmen… Je moet stemmen, anders moet je je bek houden zei Ruud de Wild vd week op Radio 2.
En ja, hij heeft eigenlijk wel gelijk.. als je niet stemt moet je later geen commentaar hebben dat jou partij niets bereikt heeft.
Ik ga in elk geval wel, maar eerst ff werken tot half 5. Ajuu.
Beetje kromme redenatie want stel ik stem SGP, dan ben ik er ook wel zeker van dat de SGP niet in de regering komt en dus niet direct iets kan bewerkstelligen.En ja, hij heeft eigenlijk wel gelijk.. als je niet stemt moet je later geen commentaar hebben dat jou partij niets bereikt heeft.

Voor de kamerzetel(s)Tja heeft het dan nut om op hun te gaan stemmen
Daar heb je een punt maar goed dan is het alleen omdat deze kamerleden kunnen meebeslissen over voorstellen maar eigen inbreng zoals een regeringspartij hebben ze dan niet echt. Tja ik heb nog nooit gestemd en als ik het zou doen dan zou het denk ik Henri worden. CDA heeft vaak nog goede waarden en normen en denk aan gezinnen en de medemens en dat mis je soms bij andere partijen.Voor de kamerzetel(s)
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.