Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Ja, vindt Jetten ook niet fijn…. 😜
Haha, nee dat denk ik ook niet maar hij heeft het heel goed gedaan en ik denk capabel voor de beoogde functie. Ik hoopte al op Henri of Rob dus dat lijkt te lukken.
Maar ja we moeten nog even geduld hebben op de definitieve uitslag.

Grunn was ook erg in vorm gister en ik hoor net de trainer bij Noord zeggen dat Sparta na de rust iets anders ging doen en wel harder lopen en dat had Grunn niet verwacht gelet op de uitslag :DD :DD :DD

Ik zeg alvast middag allemaal.

@Friesian Ik drink ook wel (Decafe) koffie, maar max 1 of 2 per dag, sla ook wel eens dagen over dat ik geen koffie drink.
Die bak is weinig bijzonders hoor. Gewoon 60x40x40 rimless, alleen vindt je aqauscape bakken niet echt in dit formaat. Of je moet de knip trekken. Nu heb ik er 1 voor minder dan €100. Ja de kwaliteit glas is misschien iets minder, maar wel 8mm dik, terwijl de standaard bakken in dit formaat 5 of 6 zijn misschien.
Mijn moeder zei altijd:” je kunt toch wel dansen, al is het niet met de bruid”.
Van het geld dat je bespaart kun je weer wat anders kopen.

Mijn moeder zei altijd:” je kunt toch wel dansen, al is het niet met de bruid”.
Van het geld dat je bespaart kun je weer wat anders kopen.
Hij staat op zn plek. Lekker onder de vingerafdrukken. Nog wel advies gekregen om hem de kit een paar dagen uit te laten harden, hij is ‘vers van de pers’. Best wel een gewicht in 8mm glas.

Zal straks wel een topic aanmaken als fotoalbum. Al draait ie nog niet voorlopig. Volgende week eerst een lektest en dan langzaam aan de inrichting uittekenen op een stuk papier om een beetje inzichtelijk te krijgen hoe ik het zou willen hebben.

Haha, nee dat denk ik ook niet maar hij heeft het heel goed gedaan en ik denk capabel voor de beoogde functie. Ik hoopte al op Henri of Rob dus dat lijkt te lukken.
Maar ja we moeten nog even geduld hebben op de definitieve uitslag.

Grunn was ook erg in vorm gister en ik hoor net de trainer bij Noord zeggen dat Sparta na de rust iets anders ging doen en wel harder lopen en dat had Grunn niet verwacht gelet op de uitslag :DD :DD :DD
Nou Rob Jetten is eigenlijk niet meer in te halen en dat kan bijna niet meer misgaan.

https://www.nu.nl/tweede-kamerverki...ische-zege-nog-niets-gehoord-van-wilders.html

Avond allemaal.

Deksel gaat niet geweldig dicht door JBL aansluiting filter, 16/22. Multitool van Action en Dremel slijpschijf + houder aan het werk zetten

Avond allemaal.

Deksel gaat niet geweldig dicht door JBL aansluiting filter, 16/22. Multitool van Action en Dremel slijpschijf + houder aan het werk zetten
Dat is minder.

We zijn weer klaar voor de horde kinderen die zo komen. Weer 35 zakjes gemaakt. Bas heeft er ook echt zin in zo te zien!🤣

Bijlagen

• IMG_2254.jpeg
    IMG_2254.jpeg
    3 MB · Weergaven: 12
  • IMG_2253.jpeg
    IMG_2253.jpeg
    5.1 MB · Weergaven: 14
Laatst bewerkt:
We zijn weer klaar voor de horde kinderen die zo komen. Weer 35 zakjes gemaakt.
Ze komen hier alleen op 11 november bij de deur dus ik kan van de rust genieten.

Avond allemaal.

Wat bedoel je hiermee? Merk Ferm Action misschien minder dan een Dremel? 🙂
Dat het niet goed is en dat je iets moet aanpassen. Of begreep ik het verkeerd?

Dat het niet goed is en dat je iets moet aanpassen. Of begreep ik het verkeerd?
Klopt wel ja. Heeft te maken met net te kleine opening in rand voor de aansluitingen van de 16/22 slang. Opening maken in klep vind ik veiliger dan bij het glas. :thumbs:

Juwel Rio 180

Avond Andre en Albert. We gaan schaatsen kijken.

We zijn weer klaar voor de horde kinderen die zo komen. Weer 35 zakjes gemaakt. Bas heeft er ook echt zin in zo te zien!🤣
Geen Sint Maarten bij jullie?

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan