Potverdrie zeg, ik had net mn schoenen aangetrokken en mn banden opgepompt en dacht we gaanStaat alweer schoon in de kastjes dus je kunt lekker blijven zitten.

Potverdrie zeg, ik had net mn schoenen aangetrokken en mn banden opgepompt en dacht we gaanStaat alweer schoon in de kastjes dus je kunt lekker blijven zitten.

Morgen weer een kansPotverdrie zeg, ik had net mn schoenen aangetrokken en mn banden opgepompt en dacht we gaan![]()
![]()

Nou die is al verhuurd aan 2 egels die geen woning konden vindenMoguh John
Heb je inmiddels je iglo al klaar voor de verhuur?![]()
Shop ze en beterschap voor K.Mogge heren. Ontbijt gehad, vaatwasser ingeschakeld. Zo ff oud papier naar de container brengen, en door naar de lFS in Almeloooo voor wat hardscape spul en een filter met toebehoren. Je moet toch iets met je tijd doen op een zaterdag met een vrouw die ziek, met griep?, in bed ligt de hele tijd.
ik heb geen haastKlein beetje, maar wilde eerst de hardscape in beeld hebben en nu kan ik bezig met planten kiezen. Maar duurt nog wel 1,5/ 2 weken denk ik voor ze erin staan
Kun je rustig op zoek en paar nachtjes over slapen.Aagje…. Ik heb eigenlijk wel haast. Maar ja, moeten ook andere dingen gebeuren he.ik heb geen haastKun je rustig op zoek en paar nachtjes over slapen.
Ja pas op want dat deed ik ook om half 7 en toen was het droogHier ook een natte bedoeling. Moet misschien net als John de bakken op wieltjes gaan zetten zodat ik ze buiten kan zetten om te verversen![]()

Vreselijk!!Middag. Het is toch niet normaal meer…. https://nos.nl/artikel/2588777-politie-pakt-13-en-14-jarige-drugsdealers-op-in-lelystad
Laat ze niet te erg schrikken🕸️🦇Vanavond Halloween in de wijk👻
😂Laat ze niet te erg schrikken🕸️🦇
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.