Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Moj'n vroege vogels

Moi Jeffrey en hier heb ik de bakken alweer bijna ververst.

Moguh John :petjeaf:
Heb je inmiddels je iglo al klaar voor de verhuur?:DD

Mogge heren. Ontbijt gehad, vaatwasser ingeschakeld. Zo ff oud papier naar de container brengen, en door naar de lFS in Almeloooo voor wat hardscape spul en een filter met toebehoren. Je moet toch iets met je tijd doen op een zaterdag met een vrouw die ziek, met griep?, in bed ligt de hele tijd.

Goedemorgen allemaal op deze regenachtige zaterdag.
Dalijk ff naar de lfs co2 fles laten vullen en ff rondneuzen.

Moge Michael en hier gaat het denk ik ook vlot regenen.

Morge.
Mogge heren. Ontbijt gehad, vaatwasser ingeschakeld. Zo ff oud papier naar de container brengen, en door naar de lFS in Almeloooo voor wat hardscape spul en een filter met toebehoren. Je moet toch iets met je tijd doen op een zaterdag met een vrouw die ziek, met griep?, in bed ligt de hele tijd.
Shop ze en beterschap voor K.

Ik zeg alvast middag allemaal en ja het gaat hier net regenen.

Morge John :DD

Moggw, het regent hier al een 1,5 uur denk ik. Maar nu wat harder inmiddels.

Hier ook een natte bedoeling. Moet misschien net als John de bakken op wieltjes gaan zetten zodat ik ze buiten kan zetten om te verversen :!

Klein beetje, maar wilde eerst de hardscape in beeld hebben en nu kan ik bezig met planten kiezen. Maar duurt nog wel 1,5/ 2 weken denk ik voor ze erin staan
ik heb geen haast :DD Kun je rustig op zoek en paar nachtjes over slapen.

Hier ook een natte bedoeling. Moet misschien net als John de bakken op wieltjes gaan zetten zodat ik ze buiten kan zetten om te verversen :!
Ja pas op want dat deed ik ook om half 7 en toen was het droog:deal:

Goeiemiddag!
Beterschap voor de zieke eega Fozzy.

Middag Henny.

Avond, de ega weer naar bed gestuurd, wel de Chromecast even weer ingesteld op het nieuwe netwerk, kan ze tenminste NetNix streamen naar de tv.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan