Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Goeiemorgen vroege vogels.

Middag. Grijze dag maar wel droog tot nu toe gelukkig. Na 3u mag het wel regenen want dan ben ik alweer thuis op fiets

Middag Albert en hier regent het dus ik zal het na 3 uur jouw kant opsturen.

Goeiemiddag. Hier weer zonnig, maar iets minder dan gisteren

Middag Henny en hier wel weer droog maar zo grijs al het maar kan in de lucht.

Middag, :koffie: @ home, Zo het aquarium eens in de schuur deponeren op de werkbank, nou ja.. neerzetten en vullen met water voor de lektest. Liever de schuur nat dan de huiskamer toch?

Ik zeg alvast avond allemaal.

Goeienavond samen. Even wat water ververst bij het 90 liter quarantaine bakje. Daar kunnen woensdag de vissen uit de Lido in totdat ze een nieuw huisje hebben.

Bijlagen

• IMG_2284.jpeg
    IMG_2284.jpeg
    794.9 KB · Weergaven: 10
Daar is het echt weer voor Albert.

Goeienavond samen. Even wat water ververst bij het 90 liter quarantaine bakje. Daar kunnen woensdag de vissen uit de Lido in totdat ze een nieuw huisje hebben.
Wat heb je voor plannen met de Lido?

Wat heb je voor plannen met de Lido?
In ieder geval 4 waaierhandgarnalen.
Voor de oppervlakte Epiplatys dageti 2m/3v
Voor het midden een school killi’s of espei.
Voor de bodem een groepje kleine Corydoras
Als ze de waaierhandjes niet in de weg zitten
een bodemgerichte killi erbij. Dat heb ik net gevraagd in mijn topic bij samenstellen visbestand.

Laatst bewerkt:
In ieder geval 4 waaierhandgarnalen.
Voor de oppervlakte Epiplatys dageti 2m/2v
Voor het midden een school killi’s of espei.
Voor de bodem een groepje kleine Corydoras
Als ze de waaierhandjes niet in de weg zitten
een bodemgerichte killi erbij. Dat heb ik net gevraagd in mijn topic bij samenstellen visbestand.
Ik kwam net je topic tegen.
Leuk hoor, weer iets nieuws beginnen.

Ik kwam net je topic tegen.
Leuk hoor, weer iets nieuws beginnen.
Ja met zulke bakjes kun je eens wat anders doen.
Misschien gaat de grote bak ooit wel weg en zet ik 4 Lido’s neer. Allemaal verschillende soorten bakjes. 🤣

Ja met zulke bakjes kun je eens wat anders doen.
Misschien gaat de grote bak ooit wel weg en zet ik 4 Lido’s neer. Allemaal verschillende soorten bakjes. 🤣
Wat ik nog wel als een leuke uitdaging zie, is een paar bakjes op rij, waarin je de scape van de ene naar de andere bak over laat lopen. Maar de bakjes staan dan wel een stukje uit elkaar.
Ik geloof ooit foto's van iets dergelijks gezien genomen op Vivarium. Scape wedstrijd.

Wat ik nog wel als een leuke uitdaging zie, is een paar bakjes op rij, waarin je de scape van de ene naar de andere bak over laat lopen. Maar de bakjes staan dan wel een stukje uit elkaar.
Ik geloof ooit foto's van iets dergelijks gezien genomen op Vivarium. Scape wedstrijd.
Een Lido 200 is ook leuk om een zeeaquarium van te maken. Heb ik ook ooit gedaan. Toen weggedaan omdat ik naar een tweemeter zee ging. Toen bleek Bas allergisch voor de netelcellen van veel koralen. Ik heb het afschuimertje en stromingspompjes bewaard, dus wie weet….

Bijlagen

• IMG_2285.jpeg
    IMG_2285.jpeg
    521.9 KB · Weergaven: 9
Een Lido 200 is ook leuk om een zeeaquarium van te maken. Heb ik ook ooit gedaan. Toen weggedaan omdat ik naar een tweemeter zee ging. Toen bleek Bas allergisch voor de netelcellen van veel koralen. Ik heb het afschuimertje en stromingspompjes bewaard, dus wie weet….
Ach wat mooi. Zo jammer dat je die bak op hebt moeten doeken. Gezondheid gaat voor.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan