Fozzy
Well-known member
Yep.Is dat die Gerrit?
Yep.Is dat die Gerrit?
Ik heb het niet gezien maar word nu toch wel heel benieuwd.Is dat die Gerrit?
Ja triest al die mensen en die gaan zoals ik het zie geen cent terugkrijgen of hooguit een schijntje.

Hij mag tot 2,6 meter en dan komt de snoeischaar 🙂Leuk plantje en helemaal als die over een paar jaar 3 meter hoog is geworden![]()
![]()
Groen is belangrijk zegt men dus ik zou dan een gat in het plafond makenHij mag tot 2,6 meter en dan komt de snoeischaar 🙂

Ik was het net aan het lezen. Ik moest toch echt weer even nadenken wat ze ook al weer presenteerde.
Hier is het ook heerlijk. Zelfs buiten met een vestje ipv een jas met de honden gelopen.Middag. Lekker zonnetje hier, geloof dat het in t noorden minder is?
Ben sinds dinsdag nog niet verder geweest dan de achtertuin naar de gft container.Hier is het ook heerlijk. Zelfs buiten met een vestje ipv een jas met de honden gelopen.
Jammer dat je nu ziek bent, uitstekend wandel- en fietsweer.Ben sinds dinsdag nog niet verder geweest dan de achtertuin naar de gft container.
Het is niet koud maar grijs en guur dus ik blijf lekker binnen. Ben vanmorgen bij AH en Frits geweest en dat is genoeg voor vandaag.Jammer dat je nu ziek bent, uitstekend wandel- en fietsweer.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.