Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Heb je je nieuwe plant al?
Ja die staat hier al een weekje te 'shinen'. Ze hebben hem vorige week zaterdag nog gebracht.
Toen hij net hier stond, midden in de kamer, vroeg ik me af wat ik in Hemelsnaam gekocht had 😁 maar nu hij op zijn plekje staat is hij prachtig (maar ik ben bevooroordeeld).

Ik heb wat foto's gemaakt maar inmiddels verwijderd. Ik zal ze uit de digitale prullenbak halen en er een posten binnenkort.

Sssst, verklap dat nou niet want ik roep steeds dat we hier niks ervan merken :DD :DD

Avond allemaal.
Kan ook best 🙄. Ik sliep toen in 92 (was het geloof ik) ongeveer door de aardbeving van 5,8 op de schaal van Richter heen.

Kan ook best 🙄. Ik sliep toen in 92 (was het geloof ik) ongeveer door de aardbeving van 5,8 op de schaal van Richter heen.
De schade is meer noordelijk bij Uithuizen e.o. Wij zitten er bijna 30 km vandaan.

Goeienavond samen!

Zo we gaan eens verversen zo na de koffie.

Mogge,onderhoud ad Lido gedaan, ik doe niks meer vandaag wat veel inspanning nodig heeft.

Moge Albert en ook hier onderhoud en klusjes klaar dus ik me ook inspannen om niks te doen verder en lekker MotoGP kijken.

Goeiemiddag! Zit lekker schaatsen te kijken van vannacht. Wat een geweldig wereldrecord op de 5000m!!

Middag Henny en ja de eerste die een 6 min rond rijdt.

Goede middag, auto opgehaald en is weer APK goedgekeurd mag weer een jaartje sturen.

(Bijna) goedenavond! Vanavond spelletjesavond met zusje en broertje en aanhang

Goedenavond alvast. Ja avond 🙂 want als ik naar buiten kijk is het al knap donker.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan