Avond, nou zuiderbuur… heel iets zuidelijker dan…Avond goed geklede zuiderbuur.
Toch wel een aantal kilometerAvond, nou zuiderbuur… heel iets zuidelijker dan…

Ik zal de volgende keer iets minder vriendelijk zijnAvond wijsneus![]()

Nee het was weer vreselijkTvwas droevig John, en Twente heeft het deksel ook op de neus gekregen door de gemiste kansen. Dus denk dat @Noadekat ook niet blij is..

Zit nog te wachten op het verslag op facebook van een die hard Twente fan/oud collega van me… die zal ook wel weer uit zn slof schieten..Nee het was weer vreselijk![]()
T had 1 ronde langer moeten duren, dan was ie plek 2 kwijt. Schijnbaar niet helemaal afgetopt met benzine voor de start.Moge Albert en ik denk dat Norris zeer tevreden is met die paar puntjes verlies en die moet wel gekke dingen doen wil hij de titel niet pakken met dik 40 pnt voorsprong.
Ze houden geen rekening met de NederlandersHeb trouwens niks live gezien, wat een tijd zo vroeg. Voor jou misschien niet, maar voor de gemiddelde mens.. brrrr
. Vanaf 4 uur verwachten ze 4 cm sneeuw hier Albert dus rij voorzichtig straks.https://www.nu.nl/formule-1/6376916...ri-plank-onder-mclarens-te-veel-gesleten.htmlT had 1 ronde langer moeten duren, dan was ie plek 2 kwijt. Schijnbaar niet helemaal afgetopt met benzine voor de start.
Maar goed.. nog 2 te gaan, en we zullen t zien. Maar die Amerikanen zijn meer vd show dan van de race, wat een onzin allemaal.
Na de start in een roze Lego Cadillac naar het Pallazio.
Heb trouwens niks live gezien, wat een tijd zo vroeg. Voor jou misschien niet, maar voor de gemiddelde mens.. brrrr
Zou eigen schuld zijn, de auto te laag afstellen. Regels zijn dr voor elk team gelijk.https://www.nu.nl/formule-1/6376916...ri-plank-onder-mclarens-te-veel-gesleten.html
Tja er zijn regels maar als dit een heel jaar racen zo zou gaan beinvloeden dan gaat de lol er wel af zou ik zeggen. Dom van een team om dat niet beter te controleren maar ja als je door zoiets nog kampioen wordt of kan worden dan zou ik zeggen zo wil ik geen kampioen worden. Maar goed we wachten.

McLaren zat het hele jaar al wel op de rand van het toegestane, met die vleugels die bewogen, maar dat was niet te bewijzen met camera’s en metingen.Ja inderdaad erg dom Albert maar ja treurig als dit het kampioenschap echt zou beïnvloeden en ik neem ook aan dat Max zegt zo wil ik geen kampioen worden. Tenminste als je een beetje sportief bent maar dat zal wel een utopie zijn![]()
Ja ze konden weinig anders na de straf van Hamilton denk ik. Nou ja 24 punten is nog een aardig gat met 2 races en als Lando 2e wordt dan zit ie nog goed.Beide McLarens gediskwaifiseerd. Hing al in de lucht.

Ik schreef om 9 uur al vanaf 4 uur AlbertMoi. Geen sneeuw hoor
Bekijk bijlage 392823
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.