Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Hier nu dikke vlokken en alles is wit behalve de stoep maar vanaf 5 uur zou het gaan vriezen en blijft eerst liggen tot het om 9 uur weer gaat dooien.
De eerste en hopelijk de laatste sneeuw van deze winter :DD :DD

Nou nou dat voetbal is wat hier. Ajax onderuit en Feyenoord net ook en PSV was ook niet best. Benieuwd wanneer het Nederlandse voetbal weer het nivo bereikt van 20 jaar geleden.

Hier nu dikke vlokken en alles is wit behalve de stoep maar vanaf 5 uur zou het gaan vriezen en blijft eerst liggen tot het om 9 uur weer gaat dooien.
De eerste en hopelijk de laatste sneeuw van deze winter :DD :DD
Nou hou dat spul nou maar daar, anders ga ik morgen op m'n plaat met de fiets..... 😛

Avond. Op verjaardagsvisite geweest en ook nog wat dikke sneeuwvlokken gezien.

Avond en in de Euroborg zijn ze weer an het sneeuwschuiven om het veld schoon te krijgen.

Haha nee zoveel valt er ook weer niet denk ik. Op de straten blijft weinig nog liggen.

Goeienavond. Hier geen sneeuw te zien.

Avond, weer thuis na een sneeuwrit terug vanaf Schildwolde. Tot aan Emmen met 60/70km p.u. over de N33 en Hunebed Highway, vanaf Emmen was er niks meer aan de hand.

@jessicapilon PSV was misschien niet best, maar ze winnen wel! En dus 6 punten los nu. 😀 😜😜

Laatst bewerkt:
Zoveel hebben we hier niet gehad en op sneeuw na op tuinmeubels en het gras bleven de straten in de buurt hier schoon Albert. Maar ja je bent veilig thuis.

Avond, weer thuis na een sneeuwrit terug vanaf Schildwolde. Tot aan Emmen met 60/70km p.u. obpver de N33 en Hunebed Highway, vanaf Emmen was er niks meer aan de hand.

@jessicapilon PSV was misschien niet best, maar ze winnen wel! En dus 6 punten los nu. 😀 😜😜

Niks mooier als door de sneeuw rijden. Ik kan niet wachten tot we weer in Oostenrijk zijn.
Fotootje van afgelopen jaar.
Screenshot_20251123_203929_Gallery.jpg

Moge allemaal en hier geen sneeuw meer te zien en nog droog ook.

Goedemorgen. Hopelijk blijft het ook droog, ik vind het nat genoeg.

Goedemorgen samen.

Middag Albert op deze zonnige dag.

Sja. Herfst noemen ze dat John. Kun je verwachten. Ach. Ik werk binnen. Jij ook toch ? 😉:engel:🙂
Hallo Albert ik hoppe det 't bes met oe geet. Ik doe trouwens niks nuttigs binnen met dit weer. Alleen een beetje pielen op een van m'n gitaren.

Middag Ben en al met al was de hoeveelheid sneeuw minimaal dus ik heb het bijelkaar geveegd en ik bewaar het in de vriezer voor later :DD :DD

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan