Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Middag John. Nou de zon is er bij hier., zolang het gaat duren. Zo meteen de waterverversing weer in de bak. En veel meer doen we niet vanmiddag,

Middag John. Nou de zon is er bij hier., zolang het gaat duren. Zo meteen de waterverversing weer in de bak. En veel meer doen we niet vanmiddag,
Nou hier grijs en inmiddels met wat motregen.

Goeiemiddag. Vandaag bij Aquabilzen Corydoras habrosus gevonden, de eerste diertjes zijn een feit.😍

Albert is te druk met rondstuiteren na de koffie :DD
Nee hoor..cafeïnevrij…. Zoon is aan t videobellen met de vrouw, over zn stageplek en allerlei andere onzinzaken, en daar vang ik een en ander van op.

Nee hoor..cafeïnevrij…. Zoon is aan t videobellen met de vrouw, over zn stageplek en allerlei andere onzinzaken, en daar vang ik een en ander van op.
Is nu duidelijk dat jij niet de ouder bent waar hij zijn 'onzinzaken' mee bespreekt:DD
Stageplek is geen onzin toch?

Is nu duidelijk dat jij niet de ouder bent waar hij zijn 'onzinzaken' mee bespreekt:DD
Stageplek is geen onzin toch?
Ik zei stageplek, en andere onzinzaken. Nee daar hoort stage niet bij, zeker niet van HBO Verpleegkunde.

Studeerd hij dat? Dacht iets in de ICT:oopss:
Ja, na 2,5 jaar kwam hij erachter dat die richting niks was voor hem. Hij vindt dit nu al veel leuker, meer interactie met mede studenten enzo.
Bij ICT zit je maar wat op je laptop bezig zei hij. Maar snap dit wel.. zoon van zn moeder he, die zit al zo ongeveer 30jaar in de zorg.

Avond. Denk dat Marcel even aan de knoppen zat.

Bakske thee, koekie erbij en beetje voetbal kijken. Je moet toch wat he.

Goeienavond. Net reddende engel gespeeld bij mijn buurman van 5 deuren verder. Stond helemaal in paniek aan de deur. Twee vissen dood en de anderen rare plekken, denk dat ik witte stip heb. Ben snel meegegaan, vragen gesteld. Blijkt een 90 liter bakje waar een goed draaiend binnenfilter in zat. Op advies van lfs een buitenpomp gekocht, maar geen advies over overzetten filterinhoud of zo. Hij is beginner en wist dat niet. Een dijk van een nitrietpiek! 75% water ververst. Vissen knapten zienderogen op.
Geen witte stip maar paar schuurplekjes door nitriet.
Morgen ga ik weer kijken.

Laatst bewerkt:
Hier thee met een paar pepernoten.

Goeienavond. Net reddende engel gespeeld bij mijn buurman van 5 deuren verder. Stond helemaal in paniek aan de deur. Twee vissen dood en de anderen rare plekken, denk dat ik witte stip heb. Ben snel meegegaan, vragen gesteld. Blijkt een 90 liter bakje waar een goed draaiend binnenfilter in zat. Op advies van lfs een buitenpomp gekocht, maar geen advies over overzetten filterinhoud of zo. Hij is beginner en wist dat niet. Een dijk van een nitrietpiek! 75% water ververst. Vissen knapten zienderogend op.
Morgen ga ik weer kijken.
Goed bezig :thumbs:

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan