- Lid geworden
- 28 september 2016
M'n zus moet beide kerstdagen werken, dus doen we het nu.Hier vieren we pas met de Kerst zoiets![]()
![]()
M'n zus moet beide kerstdagen werken, dus doen we het nu.Hier vieren we pas met de Kerst zoiets![]()
![]()
En jij eet ze samen in Grunniger laaand.Bak ze!
Ach joh… photoshop kan het mooi maken.. hoe hij eruit komt te zien…. Dat zien we later vandaag.Ziet er wel lekker uit Albert.
Dank jeEn jij eet ze samen in Grunniger laaand.

In dit geval is het jammer dat ik geen gif mag postenAch joh… photoshop kan het mooi maken.. hoe hij eruit komt te zien…. Dat zien we later vandaag.

Dat doe ik ook best veel hoorDat zijn kippen die altijd op de bank hebben gehangen om tv te kijken

Wees blij dat ik van jou geen soep maak dan!🤣Dat doe ik ook best veel hoor![]()
Zit weinig vlees op de botten ….Wees blij dat ik van jou geen soep maak dan!🤣
Zul je hem toch eerst moeten vetmestenWees blij dat ik van jou geen soep maak dan!🤣

En bottenbouillon is tegenwoordig erg hip, dus...Zit weinig vlees op de botten ….
Dat wordt een erg mager soepjeZit weinig vlees op de botten ….

Als het maar smaakt.Niet door Photoshop of ander filter. Dit is het resultaat. Eénmalig projectje.
Bekijk bijlage 393397
Maar ook aso duur.Ik vond de croissant tompouces van AH wel altijd heerlijk en die waren ook aso groot,
Klopt maar ik had ze 1 keer gekocht en bleef ze toen als persoonlijke bonus krijgen.Maar ook aso duur.
https://www.ah.nl/producten/product/wi567589/ah-tompouce-croissant
En nu heb ik trek door jullie en ga maar wat eten en zeg alvast avond allemaal.

Hoop dat het lekker smaakt!Niet door Photoshop of ander filter. Dit is het resultaat. Eénmalig projectje.
Bekijk bijlage 393397
Hier even koffie pauze. Ik wilde even snel een kaasbroodje van AH in de oven doen, maar die moeten dus eerst een uur ontdooien en dan 30 minuten in de oven. Ik sta dus in de wachtstand 🙂Avond binnenkomers.
Hier maar ff een hamburger in de oven en een bamischijf om de avond door te komen.
Welke zijn dat dan want ik heb soms die van de bakkersafdeling.Hier even koffie pauze. Ik wilde even snel een kaasbroodje van AH in de oven doen, maar die moeten dus eerst een uur ontdooien en dan 30 minuten in de oven. Ik sta dus in de wachtstand 🙂
Het zijn dezelfde maar AH verkoopt ze ook vanuit de vriezer. Ook hun frikandellenbroodjes, kaneelbroodjes en bv koffiebroodjes.Welke zijn dat dan want ik heb soms die van de bakkersafdeling.
https://www.ah.nl/producten/product/wi471551/ah-kaasbroodjesWelke zijn dat dan want ik heb soms die van de bakkersafdeling.
Ik ken deze ook alleen van online maar dat zijn denk inderdaad dezelfde als die van de bakkerijafdeling. Ik vond het wel handig om in huis te hebben op deze manier.Dat zijn volgens mij dezelfde als ze bij de bakkersafdeling verkopen maar ja dan afgebakken. Ik heb deze hier nog nooit gezien.
Deze is om zelf af te bakken echt voor herhaling vatbaar!Ja en ze zijn best lekker.

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.