Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Ff wat lekker (proberen) te maken
3902fa53-8cc3-470e-a018-210208574674.jpeg

Goeiesmiddags. Ben lekker een grote pan kippensoep aan het maken. Was net in een boerderijwinkel waar ze soepkippen hadden. Wat ik noem televisiekippen. Dat zijn kippen die altijd op de bank hebben gehangen om tv te kijken, zijn dus flink vet. 🤣Daar krijg je een super bouillon van.

Avond binnenkomers.
Hier maar ff een hamburger in de oven en een bamischijf om de avond door te komen.

Avond binnenkomers.
Hier maar ff een hamburger in de oven en een bamischijf om de avond door te komen.
Hier even koffie pauze. Ik wilde even snel een kaasbroodje van AH in de oven doen, maar die moeten dus eerst een uur ontdooien en dan 30 minuten in de oven. Ik sta dus in de wachtstand 🙂

Hier even koffie pauze. Ik wilde even snel een kaasbroodje van AH in de oven doen, maar die moeten dus eerst een uur ontdooien en dan 30 minuten in de oven. Ik sta dus in de wachtstand 🙂
Welke zijn dat dan want ik heb soms die van de bakkersafdeling.

Dat zijn volgens mij dezelfde als ze bij de bakkersafdeling verkopen maar ja dan afgebakken. Ik heb deze hier nog nooit gezien.

Dat zijn volgens mij dezelfde als ze bij de bakkersafdeling verkopen maar ja dan afgebakken. Ik heb deze hier nog nooit gezien.
Ik ken deze ook alleen van online maar dat zijn denk inderdaad dezelfde als die van de bakkerijafdeling. Ik vond het wel handig om in huis te hebben op deze manier.

Avond. Weer terug uit het hoge noorden. Was volgens mij één van de gezondste kerstdiners ooit. Zowel soep als hoofdgerecht met een maaltijdpakket en dus veel groenten.

Morge. Vroeg wakker dus vroeg beginnen met onderhoud.
Stromingspomp maakte wat lawaai en snap wel waarom 🙁
IMG_8482.jpeg

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan