Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Het was een koude nacht maar ja maandag wordt het hier alweer 8 graden en daarna 6 dus het is gelukkig van korte duur de kou.

Goedemorgen allemaal,
Net al lekker naar de supermarkt gelopen om verse broodjes te halen.
Het is nu -6 en er valt hele lichte sneeuw. (En dan bedoel ik niet de kleur😅 )
17665617267621305583605420524033.jpg

Moge heren. Hier wel vorst gehad met witte daken en auto s buiten maar het is alweer 1 graad momenteel.

Suikerbroodje gegeten (zat in mn kerstpakket). Gebakken eitje op brood, en boterham met Picalilly en nog een banaantje. Als drankje een beker chocolademelk (zat ook in mn kerstpakket). Nu houdt ik het wel vol tot de ovenschotel vanavond denk ik.

Suikerbrood is altijd lekker en vooral met dik roomboter erop.
Ik heb vast voor de kerstdagen het eten besteld bij de chinees en dan eten we 2 dagen een indische rijsttafel met van alles en nog wat erbij.
Maar ja de koelkast puilt ook uit maar wat over is eten we later dan wel op.

Middag allemaal,
Vandaag een wandeling gemaakt door de sneeuw en dalijk gaan we kerstavond vieren samen met vrienden en bekenden gezellig hier in Oostenrijk.
En dan gaan we vanavond om 22u naar de avonddienst in de kerk.
Wij zelf hebben eigenlijk niks met de kerk maar het is toch altijd wel speciaal om mee te mogen maken hier in Oostenrijk en dan is het op de valreep ook nog eens een witte kerst😁
20251224_134814.jpg
20251224_122009.jpg
20251224_125922.jpg

Middag allemaal,
Vandaag een wandeling gemaakt door de sneeuw en dalijk gaan we kerstavond vieren samen met vrienden en bekenden gezellig hier in Oostenrijk.
Wij zelf hebben eigenlijk niks met de kerk maar het is toch altijd wel speciaal om mee te mogen maken hier in Oostenrijk en dan is het op de valreep ook nog eens een witte kerst😁
Bekijk bijlage 393499Bekijk bijlage 393500Bekijk bijlage 393501
Ziet er geweldig uit!

Middag allemaal,
Bekijk bijlage 393499Bekijk bijlage 393500Bekijk bijlage 393501
Mooi en sfeervol.
Fijne Kerstdagen!

:koffie: En daarna de jas aan, handschoenen aan en muts op voor de wandeling. En na terugkomst een bloemkool blancheren voor in de ovenschotel.
Dan is een Quooker kraan handig, hoef je niet zo lang bezig te zijn.

Avond allemaal. Net een bucket kibbeling samen opgegeten dus ik zit nog even vol.

Avond Nicole en ik eet even niks meer. eerst om half 5 samen een bucket kibbeling gehad en net een bordje friet en een flink stuk vienetta erbij.

Ach hier was de hertog ijs met een dikke toef slagroom ook heerlijk na de bloemkoolschotel. Nu tijd voor thee.

Avond. Hier vanavond gegourmet. Net gedoucht zodat ik weer fris ruik en nu met een warme chocolademelk op de bank.
Fijne en warme dagen allemaal!🎄

Ja ja ja ik weet het 😆 en de poffertjes ook!
Poffertjes? Die heb ik niet in de bonus gezien hoor.

Moge allemaal en we beginnen met koffie en een broodje. En natuurlijk hele fijne dagen allemaal en geniet van wat je hebt in het leven want soms is het zomaar voorbij.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan