- Lid geworden
- 28 september 2016
Weer veilig thuis gekomen? Uur nadat jullie hier reden een dodelijk ongeluk op n34 klein stukje verderop.Hunebed Highway N34. @quistero je zwaaide niet eens. Foei!
Weer veilig thuis gekomen? Uur nadat jullie hier reden een dodelijk ongeluk op n34 klein stukje verderop.Hunebed Highway N34. @quistero je zwaaide niet eens. Foei!
Ja. We zijn er net weer. Moesten er bij Klijndijk af en richting Emmen. Daarna weer rechtsaf naar de N34.Weer veilig thuis gekomen? Uur nadat jullie hier reden een dodelijk ongeluk op n34 klein stukje verderop.
Wat is dat weer snel voorbij hè?!Goedemorgen allemaal,
Laatse dag in Oostenrijk met -10 op dit moment.
Morgen weer 988km richting huis
Ja helaas wel.Wat is dat weer snel voorbij hè?!
Nieuwe verwarming voor de Lido, met een plakthermometer op t glas, GH plus voor de aquascape en GH test daarvoor. Net getest en de Gh is amper 3, wel erg laag wat ik al vermoede ook door Osmosewater natuurlijk. En nog wat hogere rode planten.En nog iets gekocht Albert?
Ja, al die wijsheden die je op internet leest… er gaat nog steed niks boven observeren en af en toe meten.Ja drie is niet echt hoog.
Hier staat iets over de gh waarden:
https://www.aquascaper.be/nl/blogs/aquascaping/hardwater-zacht-water-en-plantengroei/
Ja klopt en ik meet nooit de gh maar ja zo heb je wel een beetje een indicatie in welke range het moet zitten. Hier is de gh rond de 12 dacht ik.Ja, al die wijsheden die je op internet leest… er gaat nog steed niks boven observeren en af en toe meten.
Ho ho ho, rustig an…Go, go, go Albert.
Ik hoorde in de media dat ze een grote partij van dit jaar voordelig hebben kunnen inkopen en er dus redelijk op kunnen verdienen. Tja maar dat had ook over enkele maanden wel gekund denk ik dan.Goedemiddag,
@Fozzy die paasspullen lagen er zelfs al vóór de kerst. Het moet niet gekker worden.
Ja zoiets las ik gisteren ook.Ik hoorde in de media dat ze een grote partij van dit jaar voordelig hebben kunnen inkopen en er dus redelijk op kunnen verdienen. Tja maar dat had ook over enkele maanden wel gekund denk ik dan.

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.