Middag Albert.
eten, hebben nog restjes van de kerst......Je weet ook nooit hoeveel en wat iedereen eet en drinkt als je mensen over de vloer krijgt......maar komt wel op hoor !Middag Lex. Tja we kopen elk jaar weer veel te veel he.
Gebeurt altijd als het koud isZo, gelukkig is de verwarmingsmonteur geweest. Best wel koud als de verwarming het niet doet 🥶

Dat heb je goed aangepakt hoor!Middag Nicole en ik ben al bezig met het huishoudelijke werk door vanaf de bank te overdenken wat we vandaag nog gaan doen maar ik kom telkens tot dezelfde conclusie en dat is niks doen![]()
Ik moet eerst de dagen weer op een rijtje hebben want ik moet nu steeds denken welke dag is het.Dat heb je goed aangepakt hoor!
Klopt hoor, heb ik ook last van. Vandaag is het maandag. Ik hoop dat dat helptIk moet eerst de dagen weer op een rijtje hebben want ik moet nu steeds denken welke dag is het.

Middag, slecht weer voor nieuwsgierige mensen hier. De mist wordt alsmaar dikker. 100mtr en dan is het wel gebeurt met uitzicht.Zeg mij even in welke kliko, dan zorg ik dat hij op de juiste manier afgevoerd wordt.Nou fijn dat je het zegt want dan gooi ik na deze post de laptop in de kliko want die probeert me wijs te maken dat het zondag is.
Ik heb ook zo’n dag, heerlijk! Heb dan wel weer gekookt. Dat is dan ook alles.Middag Nicole en ik ben al bezig met het huishoudelijke werk door vanaf de bank te overdenken wat we vandaag nog gaan doen maar ik kom telkens tot dezelfde conclusie en dat is niks doen![]()
Zelfs voor koken hier te lui en heb een pizza.Ik heb ook zo’n dag, heerlijk! Heb dan wel weer gekookt. Dat is dan ook alles.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.