Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Goede avond,

Weer thuis van vakantie de auto is alweer leeg en uitgedaan van binnen.
Het aquarium staat er tiptop bij.
20251228_165052.jpg

Middag. Hier vanmiddag spelletje yahtzee gedaan en nu met het eten bezig.

Hier staat wat in de stoomoven te regenereren en in de pan iets anders op te warmen.

Je eten klinkt gelijk chiquer :Dk

Portie Purigen als voorafje denk ik :Dk :Dk
😋
In de keuken
  • Betekenis: Maaltijden opwarmen met stoom en hete lucht, zodat ze weer proeven als vers bereid.
  • Voordeel: In tegenstelling tot een magnetron droogt het eten niet uit, behoudt het zijn structuur en smaak.
  • Gebruik: Vaak in professionele keukens (ziekenhuizen) of thuis met een combi-stoomoven.

Nou weer wat geleerd Albert.

Avond. Wat n luxe zeg, lekker een weekje vrij nog.

Avond luitjes en tot morgen.

Tot morgen John. Wij bouwen wel effe een feestje hier als beheer slaapt…

Tot morgen John. Wij bouwen wel effe een feestje hier als beheer slaapt…
Waar is dat feestje geweest dan?:DD

Moge allemaal.

Goedemorgen piepels.

Moge Corne en Albert.

Zoey zit in de tweede week van de opleiding aquariumcat.

1000041804.jpg

:koffie: Met een plak Krentenbrood met dikke roomboter erop.

Ik heb niks met poesebeesten, als er dan toch wat moet rondlopen liever een mooie Mechelse Herder.

Moj’n leu

Moge Albert.

Ik hoor net dat ze rijen verwachten bij de pomp vanwege de hogere accijns. Dat voor 5 cent:juggle:

Moge Jeffrey.

Moge Albert.

Ik hoor net dat ze rijen verwachten bij de pomp vanwege de hogere accijns. Dat voor 5 cent:juggle:
Ze doen maar, ik tank toch meestal in Duitsland, 15 minuutjes rijden, nog veel goedkoper. Daar betaal ik, actueel, 1,68 per Liter Super E5.
Voor t zelfde betaal ik hier 2,05 per liter bij Fieten Olie. Bij Avia zelfs 2,25.

Ja met 1,68 scheelt dat wel en dat is dan de moeite waard.

Ja met 1,68 scheelt dat wel en dat is dan de moeite waard.
Als ik de tank bijna leeg he en 40 liter tank scheelt me dat al snel €14, het is dat ik niet rook anders kocht ik daar in de shop ook nog rookgerei.

Als ik de tank bijna leeg he en 40 liter tank scheelt me dat al snel €14, het is dat ik niet rook anders kocht ik daar in de shop ook nog rookgerei.
Misschien combineren met voordeliger boodschappen doen want dat scheelt ook flink volgens mij.

Mogguh luitjes.

Middag allemaal. Hier maar even een appelbeignet eten.

Middag. Gebakken eitje op brood en een broodje warme beenham gehad als lunch. Beker koude chocomel dr bij. Dat moet lukken tot eind vd middag.

Middag Albert.

Goeiemiddag. Net even een sandwich gegeten. Straks verse courgettesoep maken.

Middag dames.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan