Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Ja klopt Albert. Ik kwam een hond tegen waar ze mee gerend heeft. Waarschijnlijk die hoektand afgebroken in het spel op de halsband van de andere hond. Gelukkig geen open wortelkanaal.

Ik ben sowieso geen fan van halsbanden tijdens het spel.
Vroeger waren slipkettingen heel normaal. Een van mijn eigen honden bleef met een tand in de schakels van de slipketting van de andere hond hangen. Dat liep gelukkig wel goed af.

Goede middag allen,

John mooie kat die zoey, graag nog een foto van de eerste zwemles als hij of zij daar aan toe is.😁

Goede middag allen,

John mooie kat die zoey, graag nog een foto van de eerste zwemles als hij of zij daar aan toe is.😁
Toen ik nog katten had sprong mijn halfwas kitten via een emmer met deksel op de wasdroger omdat daar het eten op stond. Op een dag stond er een emmer met water... 🙄

Toen ik nog katten had sprong mijn halfwas kitten via een emmer met deksel op de wasdroger omdat daar het eten op stond. Op een dag stond er een emmer met water... 🙄
Haha ja als ik de splendid doe staat er ook een emmer en daar zat vorige week ik schat zo n 2 liter water in en dan de nadruk op zat want mevrouw springt op de rand van de emmer en ja daar gig het water. Ze weet nu wel haar nieuwe naam en dat is domme rot kat :DD :DD

Avond allemaal.

Haha ja als ik de splendid doe staat er ook een emmer en daar zat vorige week ik schat zo n 2 liter water in en dan de nadruk op zat want mevrouw springt op de rand van de emmer en ja daar gig het water. Ze weet nu wel haar nieuwe naam en dat is domme rot kat :DD :DD

Avond allemaal.
Never a dull moment.
Ze is in bed zeker ook een 'tenenvanger'?

Never a dull moment.
Ze is in bed zeker ook een 'tenenvanger'?
Ze ligt 90% van de tijd op de hoogste verdieping van de klimpaal op 2.10 meter en af en toe komt ze even onder deken tegen je aan kruipen.
Soms op de bank heb ik iets over me heen en ja als je dan je hand of tenen beweegt dan............................................😱😱

Lekker OKT kijken Albert maar ik snap niet dat ze dat over 5 dgn hebben verdeeld want de mensen moet nu telkens voor 2 0f 3 afstanden naar Thialf.

Koppie thee, nog meer liefhebbers..?

Heb ff schaatsen gekeken, de dames dan was er snel weer klaar mee. Ben je wereldkampioen op deze afstand en dan mag je door dit OKT gedoe niet naar de spelen waarschijnlijk. Nog ff door met de TOP2000. Heerlijke muziek, wel wat veel ’nieuw spul’ volgens mij door de jeugdige stemmers en veel ‘emo-stemmen’. Oa op Suzan en Freek.

Goeienavond. Ook even schaatsen gekeken, wat een emoties allemaal.
Tijd voor een kop koffie met een kletskop ( of 2) :DD

het siervuurwerk gaat de lucht alweer mooi de lucht in, het gaat al een uurtje aardig tekeer. Las vanavond iets van een man die voor €6000 had gehaald. Met dat geld weet ik wel wat anders te kopen. Maar geen vuurwerk.

het siervuurwerk gaat de lucht alweer mooi de lucht in, het gaat al een uurtje aardig tekeer. Las vanavond iets van een man die voor €6000 had gehaald. Met dat geld weet ik wel wat anders te kopen. Maar geen vuurwerk.
Mijn idee Albert

Net met de oudste hond gelopen. Die weet het hele jaar feilloos dat een knal betekent dat er uitbundig een koekje wordt uitgedeeld, al heb ik doorgaans niets lekkers bij me. Niet alleen bij de harde knallen dichtbij, maar ook de wat doffere knallen verder weg.
Jullie snappen wel dat dit héél veel koekjes zijn op een wandeling. Deze dagen is mijn jaszak goed gevuld.
Goed geconditioneerd, misschien wel te goed 😆 maar het is fijn dat ze elke knal associeert met een klein feestje.

Ja voor hondenbezitters is het geen fijne tijd, zeker als de honden angstig zijn.
Vertel mij wat... In al die jaren maar 1 panische hond gehad, maar die was dan ook echt heel erg bang. En waarom die ene wel en al die anderen niet? Geen idee.
Een van mijn Mechelaren associeerde knallen van vuurwerk met pistoolschoten en die ging op zoek naar "de boef". Mensen die schreeuwden of wegrenden hadden dan haar bijzondere belangstelling 😉 Die zou vuurwerk ook oprapen. Ook niet fijn.

Ik ben wel benieuwd hoe het dit jaar gaat, want ik verwacht het harder en langer. Middernacht zelf, als het losbarst, blijft toch altijd wel even een stressmoment voor ze vind ik.

Ik hou mijn hart vast! Twee van mijn honden zijn doodsbang sinds een rotjong vuurwerk bovenop ze heeft gegooid.

Ik hou mijn hart vast! Twee van mijn honden zijn doodsbang sinds een rotjong vuurwerk bovenop ze heeft gegooid.
Ja daar is maar weinig tegen op gewassen.
Het is me met Indy ook gebeurd. Liep ik met haar en de hond die al zo panisch was. Ik vroeg of ze even wilden wachten tot ik de hoek om was en als dank lag het binnen een paar meter tussen onze voeten/poten. Indy heeft er gelukkig niets aan over gehouden.
Een oh wat hadden ze een lol. Mijn Mechelaar had ze opgeknoopt.

Ja daar is maar weinig tegen op gewassen.
Het is me met Indy ook gebeurd. Liep ik met haar en de hond die al zo panisch was. Ik vroeg of ze even wilden wachten tot ik de hoek om was en als dank lag het binnen een paar meter tussen onze voeten/poten. Indy heeft er gelukkig niets aan over gehouden.
Een oh wat hadden ze een lol. Mijn Mechelaar had ze opgeknoopt.
Ik had inderdaad ook echt heel vriendelijk gevraagd of ze heel even wilden wachten totdat ik met de hondjes de hoek om was (10meter). En dan toch vuurwerk op ze gooien. Ik ben dat jong achterna gerend en gelukkig kon hij heel hard rennen. Ik weet niet wat ik met hem had gedaan als ik hem bij zijn kladden had gepakt! Brrrrr wat was ik over de rooie.

Ik kon niets omdat de bang hond me probeerde weg te trekken. Mensen snappen de gevaren niet. Niet voor de hond en niet voor henzelf. Zoals ik eerder al schreef, ik had een hond die graag haar tafelzilver gepoetst had op dat soort tuig. Niet alle honden zijn bang of reageren neutraal. Het was overigens de tweede keer dat me dit gebeurde.

De kleinste van de twee die ik nu heb is nog niet bang (wordt eind februari 3) en dat wil ik graat zo houden. Dus zij blijft vanaf morgen zoveel mogelijk binnen. Ik wil voorkomen dat ze zich wezenloos schrikt en er wat aan overhoud. De angst lijkt dan welk jaar wel erger te worden. Herken je dat laatste?

Dus een poep en plas voor de deur en klaar.

Ik kon niets omdat de bang hond me probeerde weg te trekken. Mensen snappen de gevaren niet. Niet voor de hond en niet voor henzelf. Zoals ik eerder al schreef, ik had een hond die graag haar tafelzilver gepoetst had op dat soort tuig. Niet alle honden zijn bang of reageren neutraal. Het was overigens de tweede keer dat me dit gebeurde.

De kleinste van de twee die ik nu heb is nog niet bang (wordt eind februari 3) en dat wil ik graat zo houden. Dus zij blijft vanaf morgen zoveel mogelijk binnen. Ik wil voorkomen dat ze zich wezenloos schrikt en er wat aan overhoud. De angst lijkt dan welk jaar wel erger te worden. Herken je dat laatste?

Dus een poep en plas voor de deur en klaar.
Ja dat herken ik inderdaad. Heb gelukkig een heel grote achtertuin waar ze snel hun behoefte kunnen doen bij hoge nood.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan