Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Zou maar uitkijken met een week voorspellen…. 😎 Als de weerapps het al niet kunnen.
Nee het is geen voorspelling want mn glazen bol is stuk maar het is een verwachting :DD :DD ;)). Ik zei 1,5 week geleden al geen een app of voospeller kan zover vooruit kijken en vaak gaat dat maar een paar dagen goed. En zelfs dan slaan ze de plank vaak nog mis.

Moge allemaal..

Goedemorgen samen. Fijne Zondag.

Moge Corne en Henny vanuit een glad Grunn.

Moge Michael en het is hier flink glas in de buurt en vandaag geen echte dooi dus ik denk dat we tot morgen moeten wachten.

Nou buiten weinig vogeltjes dus dan maar visjes kijken :DD :DD

IMG_20260125_095803090.jpg

Goede morgen, fijne zondag !
En John, volgens mij ziet de poes eten zwemmen..... 🙂

Goede morgen, fijne zondag !
En John, volgens mij ziet de poes eten zwemmen..... 🙂
Is dat zo want dan schop ik haar van dat trapje af want ik dacht dat ze wilde leren hoe ze moet snoeien als ze groot is :DD :DD

Middag allemaal.

Middag, broer en zussen en aanhang de deur weer uit. Nieuwjaarslunch met soep en broodjes hier, drankje erbij. Nog steeds koud hier, het vriest de hele dag nog zo het lijkt, en volgens mij blijft het ook nog wel een tijdje zo met de wind uit oostelijke richting. Dat durf ik wel te voorspellen.

Middag Albert en de vorst overdag is morgen voorbij hoor. Na morgen is het boven nul en eind van de week 3-4 graden en de week erna 5.
Misschien moet je eens verhuizen van de Noordpool daar naar Grunn ;))

Gister was het hier ook erg glad maar ik ben nu naar AH geweest en op een paar kleine stukjes na zijn stoepen en wegen niet meer glad en prima begaanbaar. Ik berg mn schaatsen dan ook maar weer op .

Haha op 3-2 lees ik 0 graden en weerplaza geeft 4 graden aan. Nou ja die laatste verwachting van de winterperiode via jouw app is ook uitgebleven dus ik vertrouw nu meer op weerplaza:deal:.

Maar ja 2,3, of vier graden maakt me allemaal niet zoveel uit want in die gevallen wordt het geen pak sneeuw met overlast. Beetje kwakkelweer is beter en als er een bui valt dan schiet ik het regenpak wel aan.

Ga zo eerst even wat bij de Chinees ophalen denk ik.

Goedemiddag

Nou onze buurman heeft met mooi weer vaak zo n vuurkorf in de tuin aan en dat is ook een feest kan ik je zeggen. Je kan geen raam open hebben en ook geen was om te drogen in de tuin maar ja hij heeft er iets mee zegt hij .
Je zou bijna wensen dat hij het hopsnoeisel erin gooit.

Goedemiddag

Je zou bijna wensen dat hij het hopsnoeisel erin gooit.
Haha welk snoeisel? Die man snoeit dat niet uit zichzelf en vindt de bloemen die erin komen nog mooi ook dus ik trek waak die zooi wat over het hek komt zelf weg.
Nou ja moet toegeven dat ie vorig zomer wel wat heeft weggehaald maar dat was denk ik op aanraden van een vriendin.
Maar ja verder een hele aardige vent verder die je altijd wil helpen als het zou moeten. Ze zeggen beter een goede buur dan een verre vriend ;))

Haha welk snoeisel? Die man snoeit dat niet uit zichzelf en vindt de bloemen die erin komen nog mooi ook dus ik trek waak die zooi wat over het hek komt zelf weg.
Nou ja moet toegeven dat ie vorig zomer wel wat heeft weggehaald maar dat was denk ik op aanraden van een vriendin.
Maar ja verder een hele aardige vent verder die je altijd wil helpen als het zou moeten. Ze zeggen beter een goede buur dan een verre vriend ;))
Absoluut. Goede buren zijn zo belangrijk. Het kan behoorlijk je woongenot verpeste als het anders is.

Absoluut. Goede buren zijn zo belangrijk. Het kan behoorlijk je woongenot verpeste als het anders is.
Ja dat klopt en de buurman heeft niks met zn tuin, nou ja dat is dan maar zo. Onze wijk is een oude buitenwijk en wordt weleens een dorp genoemd dus de sociale contacten en controle is best hoog hier.
Ik vindt het prima want met een blokje lopen wordt ik weer van veel nieuwtjes op de hoogte gesteld :DD :DD

Avond. Gisteren "grote bak" gedaan en vanmiddag wou ik "even" het kleine bakje doen. De crypto was wel erg groot geworden dus besloten deze eruit te halen. En toen kwam tweederde van de bodem in beweging:oopss: Duurde allemaal dus langer. Nu net soepje opgezet om te eten.
Vanmiddag ook de auto maar ijsvrij gemaakt want heb niet echt zin om daar morgenvroeg lange tijd mee bezig te zijn.

Avond. Gisteren "grote bak" gedaan en vanmiddag wou ik "even" het kleine bakje doen. De crypto was wel erg groot geworden dus besloten deze eruit te halen. En toen kwam tweederde van de bodem in beweging:oopss: Duurde allemaal dus langer. Nu net soepje opgezet om te eten.
Vanmiddag ook de auto maar ijsvrij gemaakt want heb niet echt zin om daar morgenvroeg lange tijd mee bezig te zijn.
Avond. Soep uit je kleine bakje?

Het is alweer onder 0 hier, en ze verwachten morgen sneeuw

Avond en hier valt morgen tussen 14en 18 uur 1,3 mm maar het is dan 1 graad.

Hier was het idd de Unox.
Ben niet zo vd blikjes. Hier chinese tomatensoep met wokgroente en verse gehaktballetjes, dr moet natuurlijk wel vlees in soep…
Eigen twist hier, eerst balletjes draaien en aanbraden en dan in de soep. Veel lekkerder dan gekookte gehaktballetjes in de soep.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan