Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Middag Henny en de regen gaat zo vallen en het wordt een nat weekend maar ja beter dan een koud en glad weekend. Ik heb alles binnen tot maandag dus kan lekker binnen blijven.

Zo, ik kan in de relaxstand voor een paar uur. Aqua gebeuren klaar foor vandaag, osmose loopt weer in de jerrycans voor een voorraad.
Aardappels geschild en de bloemkool vakkundig geslacht/ontleed.

Middag. Na het werk langs de snackbar gereden dus het avondeten is al op hier.

Avond allemaal en hier na de hachee net nog even wat Franse friet in de multicooker gemikt.

Goeienavond. Heb ipv pizza lekker Chinees gekregen van Bas, heerlijk.
Beetje troost omdat iemand die de Lido zou ophalen, niet is op komen dagen. Ik vind dat zo asociaal!! Al 3 dagen met hem bezig. Gisteravond nog een berichtje gekregen om de tijd te bevestigen en vervolgens niet op komen dagen. Grrrrrrrrrr.

Beetje troost omdat iemand die de Lido zou ophalen, niet is op komen dagen. Ik vind dat zo asociaal!! Al 3 dagen met hem bezig. Gisteravond nog een berichtje gekregen om de tijd te bevestigen en vervolgens niet op komen dagen. Grrrrrrrrrr.
Ja sommige hebben er lak aan, of een dom smoesje, en komen de afspraak niet na.

Avond.

Avond beide en ja MP is soms een ramp om iets te verkopen. Liever hebben ze geld toe en dat je het komt brengen of ze komen niet.

Ik heb daar ook zo’n hekel aan. En voor die habbekrats dat ze bieden, gooi ik het nog liever op de stort.
Meestal gaat het naar de kringloop. Dan wordt er nog iemand blij van.

Wat een heerlijk weer de laatste dagen! Daar wordt een mens blij van.
Vanmorgen een lange wandeling gemaakt door Benzenrade en het Imsterader bos. Heerlijk weer, de jas kon onder de arm blijven.

Vanmiddag maar eens wezen kijken voor nieuwe Keralit en nieuwe kozijnen. Eens laten berekenen wat die grap gaat kosten…

Avond Marcel en volgende week wordt weer beter maar de regen is hier om 2 uur begonnen en dat is het beeld voor het grootste deel van het weekend. Maar ja ik hoef er niet uit en pak anders wel een regenpak.

Smorgens, weer veeeel te vroeg wakker op zaterdag, maar ja, als je niet meer slapen kunt en degene naast je liever nog wel… dan maar de minste zijn en vertrekken van het matras,

Goeiemorgen samen. Heb mijn 3 bekers koffie al weer op! Vandaag de onderkast van de meterbak van houtfolie voorzien. Dan past hij beter bij de rest dan helemaal zwart.

Goeiemorgen samen. Heb mijn 3 bekers koffie al weer op! Vandaag de onderkast van de meterbak van houtfolie voorzien. Dan past hij beter bij de rest dan helemaal zwart.
Pfff. Alleen nog maar 2 thee gehad, en om 10u 1 koffie en meer ben ik niet nodig, ook nog decaf zelfs, gister net weer 4 kilo koffiebonen besteld die vandaag geleverd worden.

Pfff. Alleen nog maar 2 thee gehad, en om 10u 1 koffie en meer ben ik niet nodig, ook nog decaf zelfs, gister net weer 4 kilo koffiebonen besteld die vandaag geleverd worden.
Ik ben een echte koffieleut.😊Als de wereld instort hoop ik dat er nog net tijd genoeg is om een bakkie te zetten. :DD

Moge Henny en ik drink alleen koffie bij mn brood dus dat zijn max 2 kleine kopjes per dag en soms 2.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan