Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Goedemiddag! Hoe is het hier?

Middag Lissa en ja hier gaat het zn gangetje hoor op het AF. Leuk dat je er weer ff bent.

Avond allemaal.

Bijna goeienavond samen.😊

Avond Lissa en Henny.

Goedenavond!

Avond. Ff de wandeling gedaan na de maaltijd.

Avond Albert.

En zo zit je op de HAP. De vrouw kreeg met badminton een knal tegen t hoofd met een racket. Snee in de wenkbrouw. Ff beetje dicht laten kitten denk ik.

Oh dat is aangekomen zeg!! Lijm wordt vaak gebruikt inderdaad. Beterschap dan maar.

En zo zit je op de HAP. De vrouw kreeg met badminton een knal tegen t hoofd met een racket. Snee in de wenkbrouw. Ff beetje dicht laten kitten denk ik.

Beterschap voor de vrouw!

Oh dat is aangekomen zeg!! Lijm wordt vaak gebruikt inderdaad. Beterschap dan maar.

Beterschap voor de vrouw!
Alweer thuis, was er redelijk rustig. Alleen sportblessures blijkbaar. En voordeel dat het ziekenhuis met de post dichtbij is, nog geen 10 minuutjes met de auto. Lijm en hechtplijsters zijn voldoende.

Goedemorgen Allen, ben ik een keer de eerste, groetjes vanuit een tropisch Bonaire...🌞

Goedemorgen. Weer eens vroeg wakker.

Goedemorgen Allen, ben ik een keer de eerste, groetjes vanuit een tropisch Bonaire...🌞
Ahum, volgens mij is het daar avond :DD ;))

Moge allemaal.

Mogge. Brrr fris op fiets bij amper 2graden en mist. Maar ach om 12u fiets ik zonder muts en handschoenen aan terug naar huis. Wel met de zonnebril op dan uiteraard.

Moge Albert.

Moe heren en ik zeg gelijk maar middag allemaal.

Middag, het is weekend voor mij. Straks in de string buiten liggen in de tuinstoel. 🙂🙂

Ik vraag me wel eens af, hebben die lui van XR geen baan ofzo? Of zoek een baan, er is werk zat. Nu de jeugd ook al verhinderen om een opleiding te volgen?

Extinction Rebellion lijmt ingang Amsterdamse scholen dicht, zeker twee aangiftes https://www.nu.nl/binnenland/638817...damse-scholen-dicht-zeker-twee-aangiftes.html

Middag, het is weekend voor mij. Straks in de string buiten liggen in de tuinstoel. 🙂🙂
O jee daar zie ik plaatjes bij! 🧐

Middag binnenkomers.

O jee daar zie ik plaatjes bij!
Ik niet en daar ben ik bepaald niet rouwig om :DD :sorry:

Avond allemaal vanuit een zonnig Grunn.

En nee ik heb niet in string in de tuin gelegen :DD :DD

Goeienavond!

Avond Henny.

Avond.

Avond allemaal! Worden jullie ook vrolijk van dit weer? Ik zit lekker met een glaasje rosé in de tuin!

Avond Lissa en ja dit is beter dan die vieze kou. Maar ik ben niet iemand die snel in de tuin gaat zitten want daar heb ik geen geduld voor. Kijk dan liever achter de pc wat op het AF of een leuke film.

Avond Albert.

Avond Lissa en ja dit is beter dan die vieze kou. Maar ik ben niet iemand die snel in de tuin gaat zitten want daar heb ik geen geduld voor. Kijk dan liever achter de pc wat op het AF of een leuke film.

Avond Albert.
Ik vind in de tuin zitten met een ereader heerlijk of een beetje op mijn telefoon en als ik wat wil kijken dan pak ik de laptop erbij. Maar je hebt helemaal gelijk, kou en vooral regen, blegh!

Avond.

Het is weer vrijdag. Bijna weekend 💪

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan