Goed om te horen!Middag Lissa en ja hier gaat het zn gangetje hoor op het AF. Leuk dat je er weer ff bent.
En zo zit je op de HAP. De vrouw kreeg met badminton een knal tegen t hoofd met een racket. Snee in de wenkbrouw. Ff beetje dicht laten kitten denk ik.
Oh dat is aangekomen zeg!! Lijm wordt vaak gebruikt inderdaad. Beterschap dan maar.
Alweer thuis, was er redelijk rustig. Alleen sportblessures blijkbaar. En voordeel dat het ziekenhuis met de post dichtbij is, nog geen 10 minuutjes met de auto. Lijm en hechtplijsters zijn voldoende.Beterschap voor de vrouw!
Ahum, volgens mij is het daar avondGoedemorgen Allen, ben ik een keer de eerste, groetjes vanuit een tropisch Bonaire...🌞
O jee daar zie ik plaatjes bij! 🧐Middag, het is weekend voor mij. Straks in de string buiten liggen in de tuinstoel. 🙂🙂
Ik niet en daar ben ik bepaald niet rouwig omO jee daar zie ik plaatjes bij!

Ik vind in de tuin zitten met een ereader heerlijk of een beetje op mijn telefoon en als ik wat wil kijken dan pak ik de laptop erbij. Maar je hebt helemaal gelijk, kou en vooral regen, blegh!Avond Lissa en ja dit is beter dan die vieze kou. Maar ik ben niet iemand die snel in de tuin gaat zitten want daar heb ik geen geduld voor. Kijk dan liever achter de pc wat op het AF of een leuke film.
Avond Albert.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.