Fozzy
Well-known member
Middag,
At home. Werkdag 1 zit er alweer op.
At home. Werkdag 1 zit er alweer op.
At home. Werkdag 1 zit er alweer op.Ja nu al.. afbouwen he. Ik werk nog ong 24u per week, maandag tot half 3, dinsdag en donderdag tot 12u, woensdag rot half 5, en vrijdags ben ik vrij. Hoop dit nog vol te houden tot volgend jaar september. En dan stop ik helemaal. Heb lang genoeg mn best gedaan. En eind nov 2019 kwam ik er achter dat het zo maar afgelopen kan zijn toen ik een hartstilstand heb gehad, gelukkig zonder ernstige gevolgen. Wel loop ik nu rond met een icd en slik ik 1,5 pil per dag.Nu al......hier ook net thuis van het werk.
Fijne avond alvast voor iedereen. 😉
Middag, hier net zo. Inmiddels paar broodjes gegeten. Zo meteen de houten delen van de tuintafel schuren en opnieuw in de beits zetten,Middag. De dag begon zeer mistig hier maar ondertussen schijnt het zonnetje.
Nee, als het goed is komt er donderdag een mannetje.Avond Thea, hoe is het met de lekkage boven? Al gefixt weer?
we kunnen nu alleen de wasbak niet gebruiken, dus tandenpoetsen en zo nu maar even in de keuken. Douchen kan nog wel dus allemaal niet heel erg.Da’s niet zo mooi dat t zo lang moet gaan duren hey. Maar goed, t zal gefixt moeten worden. Nog contact gehad met verzekering of het gedekt is?
Gewoon eens informeren of het niet vanuit je opstalverzekering. Telefoontje is zo gepleegd toch? Nee heb je, j kun je krijgen en kan zijn dat je een deel eigen risico hebt. Zou toch zonde zijn als ze wel uitbetalen en je hebt t niet geprobeerd?we kunnen nu alleen de wasbak niet gebruiken, dus tandenpoetsen en zo nu maar even in de keuken. Douchen kan nog wel dus allemaal niet heel erg.
Nee geen verzekering gebeld. Zou ook niet weten wat die zou betalen. Het werk van klusjesman moet je toch gewoon zelf betalen. Heb nog nooit verzekering gebeld behalve met de auto.
Het zou me niets verbazen als ze je mannetje wel vergoeden maar dan moet je natuurlijk wel een nota kunnen overleggen. Herstelwerkzaamheden verhogen de totale schadekosten.we kunnen nu alleen de wasbak niet gebruiken, dus tandenpoetsen en zo nu maar even in de keuken. Douchen kan nog wel dus allemaal niet heel erg.
Nee geen verzekering gebeld. Zou ook niet weten wat die zou betalen. Het werk van klusjesman moet je toch gewoon zelf betalen. Heb nog nooit verzekering gebeld behalve met de auto.
Is een legaal mannetjeMisschien zelfs nog voordat je mannetje komt mocht die het onder de tafel willen schuiven

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.