Leuk. Benieuwd hoe ze het gaan doen.Gisteravond nog een 2e plantje op lavasteen gemaakt voor in de huiskamer komend weekend ga ik nog een 3e maken.
Wat lees je?Lekker in de tuin met een boek!
Misschien een domme vraag maar waar zou het zout vandaan moeten komen?Ik voor voorzie wel een probleem als het water gaat verdampen en er daardoor zouten achterblijven op de steen. Op een bepaald moment wordt het te zout voor wortels vrees ik. Ik denk dat het meer dan een optisch probleem is dan.
Dit ziet er wel heel erg leuk uit en ik volg het met interesse.
Uit kraanwater? Zit altijd een beetje natrium in kraanwater.Misschien een domme vraag maar waar zou het zout vandaan moeten komen?
Beetje zoekwerk gepleegd voor je. 😉Wij hebben water van Brabant water daar kan ik al deze waardes niet vinden. Wellicht kan ik water uit de koivijver gebruiken. Dit zal nog minder zout bevatten omdat er ook regenwater in zit.
Zout, zouten... je kent het wel van een terra cotta plantenpot die op een bepaald moment wit uit slaat.Misschien een domme vraag maar waar zou het zout vandaan moeten komen?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.