Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Morge.

Bezoekje aan Tuincentrum gedaan en wat nieuwe aanplant in de bak. De Hybiscus stond eral. De Clematis die erin stond was afgestorven. Dus nieuwe erin met wat bescherming ervoor tegen fel zo licht op de stam. De druppelslang ligt er weer tussendoor op de tijdschakelaar en gaat 2x per dag 3 kwartier aan.
IMG_9395.jpeg

Goedemiddag samen!

Morge.

Moj’n leu

Morgen, fijne zondag iedereen !

Mogge, korte stortbui gehd, nu weer droog met een zonnetje.

Goedemiddag,
hier heeft het vannacht vreselijk gespookt. Ik ben 3 keer wakker geworden van verschrikkelijke hoosbuien. Op een bepaald moment voelde ik me zelf er een niet meer prettig bij, zo ging het te keer.

Goedenavond. De buien gaan weer om ons heen hier.

Goedemorgen,

Hier al weken geen regen gezien dus een verfrissend buitje zou welkom zijn.

Moj'n leu

Goedemorgen AF!

Middag, :koffie: Gelijk de korte broek maar weer aan wnat het is aardig broeierig warm hier.
Afspraak bij de Praktijkondersteuner vd Huisarts staat voor Cardiovasculaire controle. 19e bloedprikken en urine inleveren en een weekje later afspraak om te bespreken. Eens zien wat er uit gaat komen. U bent te zwaar voor uw lengte? Of uw BMI is te hoog…. Zal vast wel iets niet goed zijn.

Goeiemorgen lezers

Mogge, tot zover mn werkdag, van half 7 tot 10 gewerkt. Zo ff douchen en rond de middag mn broer en zus halen om naar Emmeloord te gaan voor het afscheid van onze neef.

Middag. De regen is ook hier gearriveerd.

Zo, eten op. Nu even bankhangen!

Avond btw!

Avond.

Avond Albert.

Weltrusten 😴

Goedemorgen!

Goeiemorgen AF lezers

Goedemorgen
Bij de buren zijn ze tegels van badkamer, WC en keuken eraf aan het "slaan". Gesellie 😉

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan