Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Goedemiddag. Regenachtig hierzo tussen de droge momenten door.
Vanmorgen naar de adviseur geweest ivm pensioen info voor volgend jaar hoe dit het voordeligst is voor ons.
En langs de poelier voor Kippendijen voor in de slowcooker. Vanavond Ajam Pangang uit de slowcooker met daarbij Bami maken.

Rest vd middag niet veel doen en de bakken doe ik morgenvroeg wel even.

Goedenavond,
hier wat buitjes af en aan. Niet erg nat geworden met de honden uitlaten. Toch wel fijn die weerapps van tegenwoordig.

Middag deze maandag. Weekje alleen in huis. De ega is een week mee als vrijwillig Verpleegkundige op de Zonnebloemboot. Tot zaterdagochtend. Dan zijn ze terug in Arnhem. Geloof dat het een rondje IJsselmeer is met diverse aanlegplaatsen.

Avond.
Middag deze maandag. Weekje alleen in huis. De ega is een week mee als vrijwillig Verpleegkundige op de Zonnebloemboot. Tot zaterdagochtend. Dan zijn ze terug in Arnhem. Geloof dat het een rondje IJsselmeer is met diverse aanlegplaatsen.
Groot AF feest bij Albert deze week!! :DD

@Friesian van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Goedenavond

Albert, wat mooi van je vrouw dat ze een week mee gaat met de boot. Ik kan het me nog van heel van vroeger (Tja ik word langzaam ouder) herinneren. Ik heb het al over 40 jaar geleden of zo. Prachtig dat de Zonnebloem blijkbaar nog steeds de middelen heeft voor dit mooie initiatief.

@Friesian Ook namens mij van harte proficiat!

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan