Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

@NicoleE Hadden wij vorige week ook. Wij zaten een ijscoupe te eten. Mijn vrouw zei: als het echt warm is dan zou hij nog beter smaken. Ik keek op mijn app, en hoewel er geen zon was, was het 31 graden.
Dit is in elk geval deze zomer het nieuwe normaal.

Goeiemiddag,

weer terug na 4 dagen Keulen, dat was ook het 4e opeenvolgende jaar dat we daar waren en zeker niet de laatste keer.

Wat is er zo mooi aan Keulen?

Ha ha, die vraag krijgen wij vaker en vooral van “wereldreizigers” ;-)

Zo hebben wij een hele lijst van Duitse steden waar wij vaker meerdere dagen verblijven zoals Munster, Berlijn, Frankfurt, Moezel gebied, Keulen en binnenkort naar Bremen.
Voor volgend jaar staan Hamburg en Heidelberg op onze lijst.

Voor ons is het een fijn kort verblijf, vaak bekend terrein en op maximaal een halve dag rijden met de auto.
Wij gaan zeker niet elke keer de toerist uithangen om zoveel als mogelijk van alles en nog wat te moeten zien.

Laatst bewerkt:
Goedenavond :petjeaf:
Ha ha, die vraag krijgen wij vaker en vooral van “wereldreizigers” ;-)

Zo hebben wij een hele lijst van Duitse steden waar wij vaker meerdere dagen verblijven zoals Munster, Berlijn, Frankfurt, Moezel gebied, Keulen en binnenkort naar Bremen.
Voor volgend jaar staan Hamburg en Heidelberg op onze lijst.

Voor ons is het een fijn kort verblijf, vaak bekend terrein en op maximaal een halve dag rijden met de auto.
Wij gaan zeker niet elke keer de toerist uithangen om zoveel als mogelijk van alles en nog wat te moeten zien.
In Duitsland zijn er genoeg leuke en mooie plekken te vinden. Het moezelgebied bijv. is zeker mooi:DD

Mogge. Lekker zonnig alweer. Vanmorgen bij huis blijven voor de transporteur. Nieuwe plissée hordeur besteld op maat. Wordt vanmorgen bezorgd.
Vandaag beetje rustig aan. Last van de onderrug, gister op mn werk wat te gek gedaan volgens mij met wat zwaardere dozen stapelen.
Nou ja, het is toch te warm om teveel te doen, en het aquarium kan wel een dag wachten nog.

Goeiemorgen, op naar een hele warme vrijdag.

Zodadelijk de 50% waterwissel en de temperatuur een graadje omlaag brengen

IMG_0904.jpeg

Goedemorgen, veel plezier/succes/sterkte vandaag met het mooie weer. (zelf doorhalen wat niet van toepassing is) :DD

Goede morgen, en wacht maar tot straks.......gister hier in de serre was het tegen de 40graden.
Oh. Maar na de middag zitten wij binnen hoor. Gordijnen en deuren dicht. Dan is t met 24graden lekker koel in huis zonder airco.
En in het weekend wordt het, eindelijk, koeler en kunnen we doorluchten.

Goedemorgen allemaal,

Weer lekker warm vandaag gelukkig nog 10 dagen vakantie. Soort van in iedergeval thuis moet er ook geklust worden natuurlijk.
Gisteren was het 49 graden onde de veranda was hem vergeten open te zetten 😅

Middag. Ff tijdje gezweet maar hij zit ervoor. Plisséhordeur. Exact op maat besteld. Je meet de deuropening en de ruimte op het kozijn apart en dan krijg je precies passend het geheel in 2 pakketten geleverd op de drempel. Nog ff afwerklijst eraan maar nu niet meer. Met dank aan horrengigant.nl
IMG_9820.jpeg

Goedemiddag! Vanmorgen voor het echt warm werd maar weer een uurtje op de zolder opgeruimd. Er kwamen nog wat paardenspullen tevoorschijn: longeerlijn, een oude halster, een springteugel, een zadeltas…

De laatste heb ik gebruikt toen ik een herenkoor in een kerk in een dorp verderop dirigeerde. De leden waren voor een groot deel boeren. Dus er was een soort van weddenschap: “ Als je met je paard naar de kerk komt mag-ie bij mij in de wei😀”. Nou dat liet ik me geen twee keer zeggen natuurlijk🤣: nette rok, panties, schoenen en koorpartituur in de zadeltas en te paard naar de kerk. Achter het altaar omgekleed en de mis gedirigeerd 🤣, zoiets vergeet je nooit meer😀

Na deze bespiegelingen droop het zweet van mijn voorhoofd en ben ik naar beneden gegaan om even wat thee te drinken.

Maar ik was blijkbaar door een werkbij gestoken want ik heb meteen de slaapkamer een grondige beurt gegeven🤣

Goedenavond

Behalve dat het warm weer was om te werken waren soms klepjes die ik moest indrukken echt heet.
Ik merkte gisteren zoiets. Drukte op het knopje bij de voetgangersoversteekplaats. Dat ding was bloedheet.

Ik heb het inmiddels wel gehad met de warmte (zoals zo velen) en de honden ook. Met name de jongste loopt de hele dag in huis te kuiten. Nog 1 dag, nog 1 dag... houd ik me voor. Dan zakt de temperatuur weer.
Nu zit ik ook echt te wachten tot ik met de honden naar buiten kan. Het is simpelweg nog te warm voor een gewone wandeling, zeker voor de kleinste die heel veel kleine stapjes moet zetten.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan