Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Middag. Omdat het hier ook een beetje een plantenforum is :DD
20260901_091239.jpg

Middag. Buitje hier. Hopelijk om 16:30 droog want ben op de fiets vandaag

Middag. Buitje hier. Hopelijk om 16:30 droog want ben op de fiets vandaag
Zitten idd een paar buitjes. Hoop dat je het straks droog houdt.

Zitten idd een paar buitjes. Hoop dat je het straks droog houdt.
Middag. Droog thuis gekomen hoor. En we kunnen weer naar buiten kijken want de glazenwasser is langs geweest vanmiddag.

Goeienavond samen.

Avond, hier uit eten geweest omdat het vakantie is.

Was het lekker?

Goedenavond.

Avond Nicole, is je plant al schoon?

Ja, bij de Griek geweest. Zat te vol voor een toetje dus de baklava moet wachten.
Ik ben nog maar een keer bij een Grieks restaurant geweest, met een groep bestelden we een of ander menu. Het eten kwam op tafel, er waren allerlei lekkere dingen, wij lekker eten…kwamen ze met de volgende gang aan😬. We zaten al propvol. Is dat normaal bij Griekse restaurants?

Avond. Tijd dat ik op bed ga. De bank ligt prima, maar bed is toch beter voor de rust.

Ik ben nog maar een keer bij een Grieks restaurant geweest, met een groep bestelden we een of ander menu. Het eten kwam op tafel, er waren allerlei lekkere dingen, wij lekker eten…kwamen ze met de volgende gang aan😬. We zaten al propvol. Is dat normaal bij Griekse restaurants?
Voorheen meer dan tegenwoordig volgens mij. Verschilt misschien ook per restaurant. Maar wij hadden vandaag eigenlijk ook te veel.
Avond. Tijd dat ik op bed ga. De bank ligt prima, maar bed is toch beter voor de rust.
Welterusten Albert.

Voorheen meer dan tegenwoordig volgens mij. Verschilt misschien ook per restaurant. Maar wij hadden vandaag eigenlijk ook te veel.

Welterusten Albert.
Ja, ajuu.. bijna weekend

Avond Nicole, is je plant al schoon?
Nee ik moet nog de onderste 2/3 en daar zit het meeste blad en dicht op elkaar. Ik ben te weinig thuis geweest op momenten dat ik goed licht had. Want ik wil wel kunnen zien wat ik doe. Niet dat ik de helft over sla.

We zaten al propvol. Is dat normaal bij Griekse restaurants?
Hier wel hoor. Alle gangen zijn rijkelijk teveel haha.

Ik was hier laatst helemaal verrast. Een van de mensen aan tafel had het vlees op en de eigenaar kwam persoonlijk vragen of hij wel genoeg had gehad en bood aan het bord nog eens te vullen. Onder het motto: hier gaat niemand met honger de deur uit.

En ik zal je eerlijk zeggen, ik kreeg mijn bordje niet leeg hoor. Ik had zo'n mixed grill. Kreeg een doggy bag mee voor thuis haha.

Morge.

Goedemorgen deze donderdag

Morge Albert.

goede morgen, aan het inpakken, we gaan 14 dagen naar de Ardennen 😃🧳

En dan denk ik aan;
geweldig Herman Finkers, deze had ik lang niet meer gehoord eigenlijk alweer vergeten

geweldig Herman Finkers, deze had ik lang niet meer gehoord eigenlijk alweer vergeten
Waar gaan jullie heen in de Ardennen? Wij waren in Heyt dit jaar. Bij Durbuy en omgeving.

Goedemorgen. De regen is hier weer gestopt, dus we gaan weer aan de slag in de tuin, het pad afmaken.

Goede bijna middag!

Waar gaan jullie heen in de Ardennen? Wij waren in Heyt dit jaar. Bij Durbuy en omgeving.
Wij zitten in datzelfde gebied, Izier komen daar al jaren.

Hier zo het droog blijven maar toch een fris buitje op mijn kop toen ik Peb uit aan het laten was.

Middag.
goede morgen, aan het inpakken, we gaan 14 dagen naar de Ardennen 😃🧳
Fijne vakantie.

• Leuk
Waarderingen: Anne
Goeienavond, het pad is af, morgen de vijver graven als het weer het toelaat. Vandaag een paar keer een plensbui gehad. Ook toen ik de hondjes uitliet.
O ja, heb ook even 3 kilo boontjes geplukt een paar buren blij gemaakt. Jeetje wat komt daar ineens veel van af!

Goeienavond, het pad is af, morgen de vijver graven als het weer het toelaat. Vandaag een paar keer een plensbui gehad. Ook toen ik de hondjes uitliet.
O ja, heb ook even 3 kilo boontjes geplukt een paar buren blij gemaakt. Jeetje wat komt daar ineens veel van af!
Vruchtbare dag dus, lekker bezig geweest.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan