Zitten idd een paar buitjes. Hoop dat je het straks droog houdt.Middag. Buitje hier. Hopelijk om 16:30 droog want ben op de fiets vandaag
Hij is wel erg mooi hoor! Wat een grote bladeren zijn dat.
Middag. Droog thuis gekomen hoor. En we kunnen weer naar buiten kijken want de glazenwasser is langs geweest vanmiddag.Zitten idd een paar buitjes. Hoop dat je het straks droog houdt.
Ja, bij de Griek geweest. Zat te vol voor een toetje dus de baklava moet wachten.Was het lekker?
Ik ben nog maar een keer bij een Grieks restaurant geweest, met een groep bestelden we een of ander menu. Het eten kwam op tafel, er waren allerlei lekkere dingen, wij lekker eten…kwamen ze met de volgende gang aan😬. We zaten al propvol. Is dat normaal bij Griekse restaurants?Ja, bij de Griek geweest. Zat te vol voor een toetje dus de baklava moet wachten.
Voorheen meer dan tegenwoordig volgens mij. Verschilt misschien ook per restaurant. Maar wij hadden vandaag eigenlijk ook te veel.Ik ben nog maar een keer bij een Grieks restaurant geweest, met een groep bestelden we een of ander menu. Het eten kwam op tafel, er waren allerlei lekkere dingen, wij lekker eten…kwamen ze met de volgende gang aan😬. We zaten al propvol. Is dat normaal bij Griekse restaurants?
Welterusten Albert.Avond. Tijd dat ik op bed ga. De bank ligt prima, maar bed is toch beter voor de rust.
Ja, ajuu.. bijna weekendVoorheen meer dan tegenwoordig volgens mij. Verschilt misschien ook per restaurant. Maar wij hadden vandaag eigenlijk ook te veel.
Welterusten Albert.
🥳Ja, ajuu.. bijna weekend

Nee ik moet nog de onderste 2/3 en daar zit het meeste blad en dicht op elkaar. Ik ben te weinig thuis geweest op momenten dat ik goed licht had. Want ik wil wel kunnen zien wat ik doe. Niet dat ik de helft over sla.Avond Nicole, is je plant al schoon?
Hier wel hoor. Alle gangen zijn rijkelijk teveel haha.We zaten al propvol. Is dat normaal bij Griekse restaurants?
Ik was hier laatst helemaal verrast. Een van de mensen aan tafel had het vlees op en de eigenaar kwam persoonlijk vragen of hij wel genoeg had gehad en bood aan het bord nog eens te vullen. Onder het motto: hier gaat niemand met honger de deur uit.Voorheen meer dan tegenwoordig volgens mij. Verschilt misschien ook per restaurant. Maar wij hadden vandaag eigenlijk ook te veel.
En dan denk ik aan;goede morgen, aan het inpakken, we gaan 14 dagen naar de Ardennen 😃🧳
geweldig Herman Finkers, deze had ik lang niet meer gehoord eigenlijk alweer vergetenEn dan denk ik aan;
Waar gaan jullie heen in de Ardennen? Wij waren in Heyt dit jaar. Bij Durbuy en omgeving.geweldig Herman Finkers, deze had ik lang niet meer gehoord eigenlijk alweer vergeten
Veel plezier!goede morgen, aan het inpakken, we gaan 14 dagen naar de Ardennen 😃🧳
Wij zitten in datzelfde gebied, Izier komen daar al jaren.Waar gaan jullie heen in de Ardennen? Wij waren in Heyt dit jaar. Bij Durbuy en omgeving.
En dan denk ik aan;

Fijne vakantie.goede morgen, aan het inpakken, we gaan 14 dagen naar de Ardennen 😃🧳
Fijne vakantie!goede morgen, aan het inpakken, we gaan 14 dagen naar de Ardennen 😃🧳
Vruchtbare dag dus, lekker bezig geweest.Goeienavond, het pad is af, morgen de vijver graven als het weer het toelaat. Vandaag een paar keer een plensbui gehad. Ook toen ik de hondjes uitliet.
O ja, heb ook even 3 kilo boontjes geplukt een paar buren blij gemaakt. Jeetje wat komt daar ineens veel van af!
Ja ben nu wel moe hoor! Hoe is het mogelijk.🙄Vruchtbare dag dus, lekker bezig geweest.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.