Een goede zaterdagmorgen allemaal 😊
Altijd fijn die zonnepanelen cowboys.Goedemorgen.
Het was me weer een weekje. Maar het is weer zondag, dus vanmiddag wat waterpret. En dan hebben we weer een nieuwe week.
Afgelopen week de zonnepanelen firma maar laten weten dat ze niet meer hoeven te komen.
2x voor Jan….. een verlofdag geregeld. En de laatste keer heb ik zelf moeten bellen of er nog iemand komt?
En wat het erste is. Deze firma is via inkoopactie vereniging eigen huis….. Dus, die zijn ook weer een lid kwijt.
Dus nu zelf maar eens wat firma’s laten komen voor een offerte.
Wat een poepie😍Fijne zondag allemaal.
Onze nieuwe maine coon is vanaf afgelopen vrijdagmiddag eindelijk in huis.
Het is een echte knuffelbeer. Onze poes die we al hadden moet wel erg wennen.
Tot nu toe blijft ze grommen en blazen maar doet wel gewoon haar ding en laat de kitten wel met rust.
Bekijk bijlage 398770Bekijk bijlage 398771Bekijk bijlage 398772Bekijk bijlage 398773
Gezien jou woonplaats vermoed ik dat het om dezelfde cowboys gaat.Altijd fijn die zonnepanelen cowboys.
Wij hebben ze nu 2 jaar liggen en een dikke half jaar gezeik gehad tot dat alles goed was. Afspraken worden niet nagekomen en toen alles eenmaal op het dak lag waren er meerdere panelen beschadigd. Uiteindelijk is alles opgelost met een hoop gedoe en 3 maanden geen reactiegehad te hebben. Ik had alleen 1 grote stok achter de deur en dat was €8000 die ik nog moest betalen ook heb ik niet getekend toen de mannen vertrokken omdat ik niet tevreden was.
Uiteindelijk is het opgelost naar mijn idee omdat er nog een grote som geld tegoed was en ik duidelijk heb gemaakt dat ik pas ging betalen als ik tevreden zou zijn. Dit doe ik tenslotte ook zo bij mijn klanten(bestrating)
Ik heb dus bewust niet voor de goedkoopste gekozen en dacht dus juist de cowboys buiten de deur te houden maar helaas.Gezien jou woonplaats vermoed ik dat het om dezelfde cowboys gaat.
Ik heb minder geduld daarin, dus ze hoeven niet meer te komen. Ik laat nu een paar lokale bedrijven komen. Misschien niet de goedkoopste, maar ik wil meer service en klantgerichtheid.
Heb nu wel weer even tijd, om misschien nog wat andere opties te overwegen….

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.