Goedenavond ik had een vraagje over me gouramis


C

Carlomaren

Guest
Is het normaal dat me gouramis het eten van me corydoras opeten ze zoeken ook constant eten ook op de bodem het mannetje beschermt ook het zinkend brokje voer wat voor me Corydoras is of zijn leven er van af hangt voer ik ze te weinig of is dit normaal ze zitten in een 190 liter aquarium zit 1 man en 2 vrouw gouramis in met 5 Corydoras hopelijk weten jullie hier raad mee
 
Kan best dat je te weinig voert, maar of dat het probleem is, is het handig te vermelden wat je zoal voert en hoe vaak
 
Ik voer 3 x per bassleer reguler korrelmaat m langzaam zinkend voer en 1 cooky van dennerle voor me Corydoras
 
3 x per dag die bassleer en 1 x per dag cooky
IMG_20210425_211030165.jpg
 
Oke ja 3 x p/d is best veel vind ikzelf voor zo'n lage bezetting, weet je zeker dat ze dat basleervoer eten of dat ze het wel proeven maar weer uitspugen?
 
Zal er morgen is goed opletten zitten er ook pas twee dagen in tis net een nieuw opgestart aquarium ben er jaren weer mee begonnen dus wil goed beginnen had me eigen in gelezen dat gouramis boven laag vissen waren dus vondt het raar dat ze steeds de bodem aan het onderzoeken zijn
 
Zal er morgen is goed opletten zitten er ook pas twee dagen in tis net een nieuw opgestart aquarium ben er jaren weer mee begonnen dus wil goed beginnen had me eigen in gelezen dat gouramis boven laag vissen waren dus vondt het raar dat ze steeds de bodem aan het onderzoeken zijn
Heb je drijfplanten in je bak? want dat hebben gouramies echt wel nodig, bij een gebrek aan drijfplanten gaan ze ook lager zwemmen
 
Nee nog niet heb ik gisteren besteld hoop ze morgen binnen te hebben
 

Terug
Bovenaan