Wat is er nieuw

Goudvis onrustig

• Onderwerp starter Onderwerp starter JurreJurreJurre
  • Startdatum Startdatum
J

JurreJurreJurre

Guest
Ik heb recentelijk een aquarium aangeschaft (inclusief filter) en ook twee goudvissen. De goudvissen waren eerst erg rustig, maar ze beginnen drukker te worden. Ze zijn niet hun schubben aan het schuren of raar aan het zwemmen. Ze zijn gewoon continu aan het bewegen. Mijn aquarium is 60 liter.

Hoevaak ververs je het water? en ik wil je niet afschrikken, maar je vissen worden met gemak als ze goed gehuisvest zijn 60 cm, jouw vissen zitten dus veel te klein om zo groot te worden en zullen dus eerder overlijden daardoor, want de gemiddelde leeftijd van een goudvis in een te kleine bak is 2 jaar, terwijl ze goed gehuisvest de 30 jaar halen

Hoevaak ververs je het water? en ik wil je niet afschrikken, maar je vissen worden met gemak als ze goed gehuisvest zijn 60 cm, jouw vissen zitten dus veel te klein om zo groot te worden en zullen dus eerder overlijden daardoor, want de gemiddelde leeftijd van een goudvis in een te kleine bak is 2 jaar, terwijl ze goed gehuisvest de 30 jaar halen
Ik ververs het water eens per week. Ik heb ergens ander gelezen dat 60 liter prima zou moeten zijn. zijn er nog andere redenen waardoor ze onrustig zouden kunnen zijn?

Goudvissen horen in een vijver...
Ze kunnen onrustig worden door slechte waterwaarden.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan