Zondag ga ik mini japonicagarnalen en vuurgarnalen halen, alleen hebben jullie tips wat ik nog nodig heb? morgenochtend vroeg ga ik nog even wat javamos halen en voer voor garnalen. Hebben jullie nog tips wat ik nog meer moet halen/weten?
kaylee_D zei:Vandaag heb ik een sluierstaart moeten redden van de toilet. Iemand (ik weet niet wie, hoe die persoon weet dat ik garnalen heb en hoe en wat) heeft die vandaag voor m'n huis in een bakkie op de brievenbus gezet. Nu zit die bij m'n garnalen, omdat ik weet dat een rond bakje met denk ik een hoogte van ong. 20 cm en een diameter van volgens mij 8 te klein is (is gewoon een plastic bakkie, geen aquarium of wat dan ook, zitten vaak hondensnoepjes in, daarvan heb ik ook een paar lege staan voor als ik visjes haal, dan kan daar de zak in). Ik weet dat sluiers hier niet bij gaan, ik had eerst ook wel 2 sluiers, maar doordat ik hier las voelde ik me heel schuldig, er 1 daarvan was ook vrij snel doodgegaan (ik had ze gekregen). en nu heb ik er weer 1, ik weet niet of ik die in deze aquarium moet houden, de garnalen even moet uitvangen (er is er al minimaal 1 vuurtje gesneuveld) en die in zo'n bakje zetten. wat raden jullie aan om te doen?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.