Patrix Well-known member Lid geworden 16 februari 2014 Berichten 5,986 Leeftijd 52 Locatie Rheden 5 december 2018 #36 Bij mij graven ze niet zozeer, maar omdat ze nogal wild zijn tijdens het voeren, ligt het zand steeds tegen de voorruit aan, het zijn net bulldozers
Bij mij graven ze niet zozeer, maar omdat ze nogal wild zijn tijdens het voeren, ligt het zand steeds tegen de voorruit aan, het zijn net bulldozers
B Bertus † Guest 5 december 2018 #37 Dennnis1783 zei: Ik wil ook de bodem vervangen heb nu wit grijs grind van de hornbach best wel spijt van kwaa licht inbreng ik wil nu dan ook voor het zwart zand gaan van de hornbach. Mijn vraag aan jullie hoe kan ik dit het beste aan pakken met mijn rio180 Klik om te vergroten... Julie zijn niet lekker, he. met je zwart. Neem je dan ook zwarte vissen? Lichte vissen op donkere achtergrond vinden ze niet fijn. En zwart is toch een rot kleur. je ziet er alles op. Maar, je komt er wel achter. Bezint eer je er aan begint.
Dennnis1783 zei: Ik wil ook de bodem vervangen heb nu wit grijs grind van de hornbach best wel spijt van kwaa licht inbreng ik wil nu dan ook voor het zwart zand gaan van de hornbach. Mijn vraag aan jullie hoe kan ik dit het beste aan pakken met mijn rio180 Klik om te vergroten... Julie zijn niet lekker, he. met je zwart. Neem je dan ook zwarte vissen? Lichte vissen op donkere achtergrond vinden ze niet fijn. En zwart is toch een rot kleur. je ziet er alles op. Maar, je komt er wel achter. Bezint eer je er aan begint.
MaestroCygni Well-known member Lid geworden 6 mei 2015 Berichten 4,188 Leeftijd 23 Locatie Appingedam, (Groningen) 5 december 2018 #38 Bertus zei: Julie zijn niet lekker, he. met je zwart. Neem je dan ook zwarte vissen? Lichte vissen op donkere achtergrond vinden ze niet fijn. En zwart is toch een rot kleur. je ziet er alles op. Maar, je komt er wel achter. Bezint eer je er aan begint. Klik om te vergroten... Zwart zand is prima hoor. Voor de vissen is het fijn, en het is erg mooi.
Bertus zei: Julie zijn niet lekker, he. met je zwart. Neem je dan ook zwarte vissen? Lichte vissen op donkere achtergrond vinden ze niet fijn. En zwart is toch een rot kleur. je ziet er alles op. Maar, je komt er wel achter. Bezint eer je er aan begint. Klik om te vergroten... Zwart zand is prima hoor. Voor de vissen is het fijn, en het is erg mooi.
Mafkees Well-known member Lid geworden 3 maart 2018 Berichten 932 5 december 2018 #39 Donkerbruin zand van Hornbach is wel mooi.
MaestroCygni Well-known member Lid geworden 6 mei 2015 Berichten 4,188 Leeftijd 23 Locatie Appingedam, (Groningen) 5 december 2018 #41 Het zand van de hornbach slibt niet dicht.
Patrix Well-known member Lid geworden 16 februari 2014 Berichten 5,986 Leeftijd 52 Locatie Rheden 5 december 2018 #42 Dat is goed om te weten, ik ben van plan om naar de fijnste soort filterzand te gaan (zelfde formaat)
Dat is goed om te weten, ik ben van plan om naar de fijnste soort filterzand te gaan (zelfde formaat)