Grootste Corydoras Aquarium Collectie in de Wereld!


Mooi hoor,zeker met al die verschillende soorten en het gebruik van die witte pvc roosters die paludariumhouders gebruiken om niet in het felle licht te kijken,heb niet echt geluisterd maar waarom gebruikt hij of zij die roosters,coryadoras springt toch normaal gesproken niet de bak uit.
 
Had mijn vissoort al een beetje uitgezocht, maar na dit te hebben gezien ligt alles weer helemaal open. De Pantanalensis op 14:36 zijn echt super mooi. Daar zou ik wel een 20-25 van willen houden. Ben nu ook mijn aquarium maten aan het herzien.
 
Had mijn vissoort al een beetje uitgezocht, maar na dit te hebben gezien ligt alles weer helemaal open. De Pantanalensis op 14:36 zijn echt super mooi. Daar zou ik wel een 20-25 van willen houden. Ben nu ook mijn aquarium maten aan het herzien.
25 x 60 euro...als je ze al kunt krijgen !!
 
25 x 60 euro...als je ze al kunt krijgen !!
Dan zal 20 ook wel voldoen....euhhhh 14 :oops: lijkt me met die prijs ook wel voldoende.

Want als we 1000+ euro uitgeven aan apparatuur voor zeg 50 euro vis, dan staat dat ook niet in verhouding. Dan liever 1000 euro vis en wat minder apparatuur.

Edit: Ik ga een bak krijgen( maken ) van net onder de 500 liter. Om dat op een redelijk constante waterwaarde te houden zal ik waarschijnlijk weer continue waterwissel toepassen. Ingesteld op ongeveer 70 liter per dag. Verder geen filter geen techniek etc etc. Dat heb ik al een keer gedaan afgelopen paar jaar en moet zeggen dat dat uitstekend bevalt. Niet teveel licht, voldoende beweging in het water en dan totaal geen algen krijgen. Enige wat je dan wel moet doen is plantenvoeding toevoegen.
Maar ik dwaal af. :D
 
Laatst bewerkt:

Terug
Bovenaan