Grote Ancistrus.

Lex

Well-known member
Lid geworden
8 februari 2006
Berichten
686
Leeftijd
52
Locatie
Nieuw-Vennep
Zoals de titel zegt hoe groot wordt een ancistrus, heb er nu 2 die ruim 1 jaar oud zijn en nu nog niet groter zijn dan 5a6 cm.
Op het internet lees je over 10/12 cm bij een volwassen vis denk dat deze nu toch wel bijna volwassen zijn toch ?
Heb ze gekocht zonder speciale benaming of L nr. gewoon als een Albino en een gouden dus weet niet exact welk soort het is.
Foto van de 2:

an4.jpg

Of zou het zijn dat het (denk Ik) dat het 2 vrouwtjes zijn welke kleiner blijven, of zijn het gewoon langzame groeiers...
 
Ze worden lang niet allemaal zo groot. :) Er zijn vrij grote verschillen binnen deze soort. En het kan inderdaad dat de jouwe nog iets moeten groeien.
 
Ze worden lang niet allemaal zo groot. :) Er zijn vrij grote verschillen binnen deze soort. En het kan inderdaad dat de jouwe nog iets moeten groeien.
Vindt t ook niet zo erg hoor dat ze niet zo heel groot worden, had wel gehoopt dat 1 een mannetje was met zo'n 'gewei' op zijn neus...
Heb eigenlijk ook nooit grote exemplaren gezien.
 
Snap ik! :) Ik vind deze ook mooi. Ik denk haast dat je gelijk hebt en dat het vrouwtjes zijn. Dan wordt het nog even doorspeuren naar eentje met een gewei...
 
  • Leuk
Waarderingen: Lex
Houdt er wel rekening mee, dat als je een mannetje en een vrouwtje hebt, ze behoorlijk veel jonkies krijgen die niet zo makkelijk kwijt te raken zijn.
 
Houdt er wel rekening mee, dat als je een mannetje en een vrouwtje hebt, ze behoorlijk veel jonkies krijgen die niet zo makkelijk kwijt te raken zijn
Dan deel ik wel voorbehoedsmiddelen uit....:p ik denk wel als ik witte ancistrus jonkies heb deze makkelijker kwijt raak dan de 'gewone'.
 
Terug
Bovenaan